חיפוש באינדקס עסקים

כשהטבע מחזיר אהבה לשיער

פורסם מאת: בתאריך: 17 יוני 2015

מותג מוצרי הפרימיום לשיער – "פיטו פריז" ידוע בהיותו טבעי בשל זיקתו לשילוב תמציות רכיבים צמחיים גבוהות בפורמולות הפיתוח שלו. ככזה, גם הפעם השיק היצרן הצרפתי, שמן טיפולי אינטנסיבי לטיפול בשיער יבש ו/או בשיער מתולתל. 

התכשיר הקרוי "אויל סופרים" מכיל שמן מקדמיה שמקורו ביערות הטרופיים באוסטרליה ומופק מאגוזי מקדמיה העשירים במינרלים וויטמינים A1, B1 ו- B2. השמן עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות (80%) המאפשרות ספיגה גבוהה וההשפעה על השיער באופן מידיי.  
 
השמן נועד לעזור ולחזק את השכבה ההידרוליפידית  הטבעית של השערה ובכך לשמור על לחות, רכות, גמישות וברק. עיצוב השיער קל יותר והוא מעצב גם את התלתלים מחדש בצורה קלה. 
 
בנוסף מכיל המוצר שמן זרעי עץ ה’רוקו’ הגדל באזורים הטרופיים של אמריקה וידוע כאנטי רדיקל עוצמתי, המסייע בשמירה על השיער מפני התחמצנות ומעניק גוון זוהר לשיער מהפיגמנטים הטבעיים שבשמן. הרכיב השלישי בתכשיר הוא סבום טבעי המופק מעץ הזית. הסבום מרכיב את השכבה ההידרוליפידית של השערה. הוא מגן עליה מנזקי הסביבה ומונע את התייבשותה. 
 
חווי פילוספוף – ביולוגית ומדריכה מקצועית בחברה מבארת: "סבום שמן הזית בעל מבנה דומה מאד לסבום האנושי של העור וכך מעניק לו ספיגה וסבילות טובה במיוחד. לסבום מהזית מרקם חלק ועל-כן השיער נהיה פחות פגיע, יותר גמיש, בעל מראה של משי ומבריק מבלי להכביד על השיער".
 
ל"אויל סופרים" ריח נהדר ונעים של חומרי בישום טבעיים! אויל סופרים אינו מכיל חומרי סיליקון! פיטו אויל סופרים מחזיר לשיער את הזוהר והחיות, מעניק מראה מטופח ועוזר לך לשמור על המראה היפה לאורך כל היום.
 
הוראות שימוש:  לשימוש על שיער יבש או מנוגב. יש לשים טיפות ספריי על כף היד, למרוח לאורך כל השיער עד לקצוות, לחזור על הפעולה  לפי הצורך ולעצב כרגיל.  אין לשטוף.
 
להשיג ברשתות הפארם בתי המרקחת והטבע ברחבי הארץ.
 
שמן טבעי לשיער יבש ולתלתלים


עמוד זה נצפה: 501 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור