חיפוש באינדקס עסקים

למי שתהה אי פעם מה גורם לפאה אופנתית להיות יקרה

פורסם מאת: בתאריך: 22 דצמבר 2011

חברת זהבי פאות המומחים והוותיקים בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער.מה קובע את מחירה של פאה? איך נקבע מחיר של תוספות שיער? – אמיר זהבי
למי שתהה אי פעם מה גורם לפאה אופנתית להיות יקרה מאוד בעוד אחרת זולה באון משמעותי, למי ששאל את עצמו למה מחירן של תוספות שיער יכול להגיע לסכומים משמעותיים ותוספות אחרות נמכרות בדוכנים בקניונים ובזול – קבלו הסבר פשוט.
שני גורמים קובעים את מחירה של פאה: איכות השיער ורמת הבניה של הפאה האופנתית או הרפואית.
בהכנת פאות משתמשים במגוון די גדול של שיער, החל בדרגה הגבוהה ביותר של שיער אדם טבעי, שלא עבר שום עיבוד. צביעה, החלקה או כל טיפול כימי אחר וכלה בשיער סינטטי המיוצר במפעל מחומרים פלסטיים זולים. המגוון בין שתי האפשרויות האלה רחב מאוד וכולל שיער אירופאי בהיר ועדין, שיער אסייתי שחור וגס, שיער סינטטי מעורב עם שיער אדם, שיער אדם שעבר עיבוד מתועש… ולכן טווח המחירים של השיער הזה רחב מאוד.
כמובן שככל שנעשה שימוש בשיער איכותי יותר יהיה מחיר הפאה גבוה יותר.
מבחינת בניית הפאה עצמה, חוזקה עמידותה ונוחות השימוש בה יכול יצרן הפאות להשתמש במגוון חומרים בעלי תכונות שונות במחירם שונה זה מזה. זהו המרכיב השני בעלותה של פאה ללקוח או ללקוחה.
במקרה של תוספות שיער המחיר מתייחס לאיכות השיער בדיוק כמו במקרה של הפאה. מעצבי שיער הקונים תוספות שיער בקוקיות, ממש כפי שנזרו מהראש עליו צמח השיער יודעים בוודאות שאיכות השיער היא ללא פשרות. זהו שיער אדם טבעי בלתי מעובד ובאיכות הגבוהה ביותר. זה גם השיער היקר ביותר.
איכות השיער ממנו עשויה הפאה או תוספת השיער חשובה מאוד ושווה להשקיע מעט יותר כסף על מנת ליהנות מהשיער לאורך זמן.
קל יותר לרחוץ לעצב ולטפח שיער אדם טבעי. לכן הפאה תיראה טוב יותר לאורך זמן רב יותר. פאות משיער סינטטי מאבדות מהברק שלהם ולאורך זמן קשה לשמור על מראה מטופח ומעוצב לשיער הסינטטי. לעומת זאת פאה משיער אדם ניתנת לחפיפה ועיצוב שוב ושוב מבלי לאבד את המראה הטבעי והמטופח של השיער.
מסיבה זו חשוב לציין שצריך להתייחס למחירה של פאה לאורך ציר זמן. ככל שהפאה תחזיק מעמד ותיראה טוב למשך זמן ארוך יותר יהיה מחירה גבוה יותר אך המחיר משתלם יותר . מה כדאי יותר? להצטרך להחליף פאה כל שנה או לשמור על פאה במצב מצוין ולהשתמש בה שוב ושוב משך שנים?
חברת זהבי פאות המומחים והוותיקים בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער מזמינים אותך לפגישת יעוץ והתאמה אישית של פאה.טלפון – 03-5797279 אתר :   www.wigs.co.il

  www.wigs.co.il   חברת זהבי פאות המומחים והוותיקים בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער.

חברת זהבי פאות המומחים והוותיקים בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער.   חברת זהבי פאות המומחים והוותיקים בארץ ליצור ושיווק פאות ותוספות שיער.



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור