חיפוש באינדקס עסקים

למצוא את היופי שבשערה– מספרה בעכו

פורסם מאת: בתאריך: 21 יוני 2015

היי, רגע, עצרי שנייה!
לפני שאת ממשיכה בשגרת היום יום שלך יש לי שתי שאלות קצרות:
מתי בפעם האחרונה ביקרת במספרה?
האם את זוכרת להשקיע בכל יום בטיפוח השיער?

מהרגע שאת קמה בבוקר ועד לרגע שבו שאת הולכת לישון, את עסוקה בדברים רבים – עבודה, קניות, טיפול בילדים, מחויבויות קודמות וכדומה.
מידי פעם גם לך מגיע לעצור, להתפנק ולהשקיע בשיערך.
אם את גרה בצפון, ובעיקר בסביבת הגליל המערבי, תדעי כי יש מספרה בצפון שחושבת עלייך:
"Hair Beauty – עיצוב שיער" – מספרה בעכו המעניקה  לך מגוון טיפולים – גוונים לשיער, כל סוגי החלקות השיער, תוספות שיער, תסרוקות לאירועים, עיצוב שיער ותספורות ועוד.

סיפורים מן המספרה: "מצאתי את היופי בשיער שלי!"
"שנים שהשיער שלי דליל ומאוד שומני ומקורזל. ’הקרקפת שלי שומנית’ חשבתי ביני וביני, עד שאפילו לא הטרחתי את עצמי לבקר במספרה. בבוקר שישי אחד, כשסתם יצאתי לסיבוב סידורים שגרתי, נכנסתי אל מספרה בעכו עירי. שאלתי את מעצב השיער בעגמומיות השמורה רק לי ’אתה חושב שאפשר לעשות משהו עם השיער שלי? תראה מה יש לי על הראש?’. והמספרה עמוסה אנשים שגם הם עשו סיבוב סידורים, והרגשתי כאילו אני ’נופלת" על המעצב בלי התראה מוקדמת ומי אני ומה אני?
בלי להכביר במילים הוא הושיב אותי על הכיסא בעוד אחת מחכה עם הצבע על ראשה וראשה של האחרת עמוס נייר כסף.  כעבור שעתיים יצאתי אל העולם חמושה בתספורת חדשה, פוני מהמם לצד פס בצבע כחול רויאל בצד שמאל. קבעתי תור לשבוע הבא להחלקת קריאטין והתאמת תוספות" 

שתי הסיבות שבגללן שווה לך להגיע למספרה בעכו?
אנחנו הנשים לא באמת זקוקות לסיבות כדי לפקוד מספרה באופן כללי, וכן מספרה בעכו בפרט. אנחנו תמיד אוהבות להיראות מטופחות ומסודרות ואוהבות שמשקיעים בנו. אך למרות זאת, הנה שתי  סיבות חשובות בהחלט

1) האקלים בארץ, בייחוד בתקופת הקיץ החמה, יכול לגרום לנזקים רבים לשיער. לכן חשוב להגיע אל מספרה בצפון ולזכות לטיפול של המומחים ביותר. את מחליטה על סוג הטיפול: פן רגיל, החלקה, גוונים בשיער, תספורת בשלל סגנונות, פתיחת תלתלים, תוספות לשיער (לבעלות השיער הדליל) וכן הלאה.

2) צבעת את השיער או עשית גוונים בעבר וכעת שיערך נראה פגום, יבש וחסר ברק? דמייני כי המספרה היא מוקד החירום של השיער. את קובעת תור, מגיעה כשכולך מחויכת (הרי ממש עוד מעט תזכי למראה חדש ורענן), מתיישבת על הכיסא וזוכה להחזיר לשיער שלך את היופי הטבעי שלו, את הברק והחיוניות. מה תקבלי בתמורה? השיער שלך יודה לך על שמנעת ממנו לקום למחרת ולחוות את מה שאנו מכנים "יום שיער רע".

מחפשת מספרה בעכו? התקשרי להייר ביוטי : 077-5517127
מספרה בעכו הייר ביוטי hair beauty



עמוד זה נצפה: 736 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור