חיפוש באינדקס עסקים

צדק חברתי גם בתחום השיער

פורסם מאת: בתאריך: 4 דצמבר 2011

צרכנות הוגנת, התחשבות בקוצר זמן והבנת צרכיי מעצבי השיער, הם שעומדים מאחורי ההחלטה של חברת אמיקה לתת יותר בפחות. צדק חברתי גם בתחום השיערלרוב הנוסחה הזו של קבל יותר ושלם פחות אינה אפשרית, אך בזכות פריצת הדרך אשר מהווה הפטנט הרשום של החברה, עכשיו זה אפשרי. אמיקה מציעה למעצבי שיער ולצרכנים מסלסל שיער מקצועי אחד בעל 3 קנים מתחלפים, אשר חוסך בפועל רכישת שלושה מכשירים שונים לעיצוב תלתלים ברכישת מכשיר ה-3P.
הקנים המחלפים מאפשרים 3 סוגי תלתול בזכות העובי השונה של כל קנה (19 מ"מ, 25 מ"מ, 32 מ"מ).

תכונה ייחודית זו של המכשיר מאפשרת חסכון ברמת המחיר, מקום האחסון וחוסכת סרבול המאפיין שימוש במכשירים רבים. עם הקנים המתחלפים, משך זמן עיצוב השיער מתקצר משום שאין צורך להמתין להתחממות מכשיר בכל פעם מחדש בעת החלפת סגנון התלתול. גוף החימום הקבוע נותר בטמפרטורה קבועה לאורך כל זמן העיצוב כך ומה שנותר לעשות הוא רק להחליף בין הקנים השונים בהתאם לצורך.

הנוחות שמציע ה3P אינה באה על חשבון טכנולוגיה מתקדמת והגנה על השיער. גם למעצב תלתלים זה של אמיקה ציפוי טרמלין אשר שומר על טמפרטורה קבועה ומדויקת. הוא מונע חום גבוה מדי כדי להבטיח שהשיער לא יינזק והוא מיצר פי 6 יונים שליליים יותר מאשר מתלתלי שיער מתחרים. בזכות כך, מבטיח שמירה על לחות השיער, מעניק ברק ומראה שיער בריא יותר.
המעצב מבוסס על חום אינפרה אדום מרוחק אשר מאפשר עיצוב מהיר, אך לא מזיק.
מפתיע לגלות שבמחיר של מעט יותר ממכשיר אחד ניתן לרכוש היום את ה3P עם הראשים המתחלפים וליהנות ממינימום הוצאה ומקסימום תוצאות.
"מעצבי שיער מובילים אשר התנסו במעצב התלתלים הייחודי מדווחים שהם מאוד מרוצים מהשימוש במכשיר ומתוצאותיו. רובם ככולם מעידים על קיצור משמעותי במשך זמן העיצוב. אנו מאוד גאים בפיתוח ה-3P ומרגישים שחלק מהאחראית שחלה עלינו היא לנסות לתת מענה איכותי לצרכיו של המשתמש בהתחשב בין היתר גם במגבלותיו הכלכליות"
סרט הסבר:    http://www.youtube.com/amikanyc#p/u/6/gmei5A2Spfs



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור