חיפוש באינדקס עסקים

הסרת שיער לגברים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אפריל 2010

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במודעות של גברים למראה שלהם, לאסטטיקה ויופי. תמרוקים מיוחדים לגברים, טיפולים אסתטיים מתקדמים, הזרקות ואפילו ניתוחים פלסטיים הופכים נושא האסתטיקה לרציני עבור גברים ובעצם, למה לא? גם לגבר מגיע הטוב ביותר. אצל גברים, טיפולים להסרת שיער מתחלקים לפי מטרתם: טיפולי יופי אסתטיקה ואופנה דומה לנשים, וטיפולי בריאות הנדרשים לצורך שיפור איכות החיים.
טיפולי יופי כוללים הסרת שיער בגב, בכתפיים, בחזה, בידיים, ברגליים, על האף, בעורף מאחרי הסרת שיער לגבריםהצוואר, באוזניים, ובכל מקום אחר בגוף שיוביל להרגשה טובה ונוחה יותר. גברים רבים מתביישים ומרגישים נבוכים בחולצות קצרות והטיפול ממש עוזר להר לשפר הרגשה זאת וליהנות מחולצות וגופיות אופנתיות.
טיפולי הבריאות כוללים טיפולים באזורים בהם השערות יוצרות פצעים או גירויים למשל, האזור שמתחת לעיניים או אזורים אינטימיים. בדומה לנשים, עם הגיל גם עור הגברים הופך לדק יותר, ובאזור בו העור עדין במיוחד נוצרים פצעים וגירוים למיניהם שמזדהמים בעיקר לאחר נגיעה, שפשוף, הזעה או הגילוח. בנוסף, עקב גדילה הפוכה של שיערות עלולים במקרים רבים להופיע במקומות שונים בגוף פצעים אדומים כואבים במיוחד ואו פצעים מוגלתיים הדורשים לעיתים טיפול רפואי ואנטיביוטיקה.
טיפול הסרת שיער באמצעות IPL (אינפרא) מצליח לפתור בעיות אלו בקלות, מהירות ויחסית ללא כאב. בדומה לנשים, גם אצל גברים יעילות הטיפול תלוי בין היתר בצבע העור והשיער ומומלץ להתחיל את הטיפול לפני שמופיעים שערות לבנות כדי להבטיח את הצלחת הטיפול.
גם אצל גברים אורך הטיפול בממוצע יהיה של שנה וחצי עקב מחזוריות טבעית של השערה. יש שיערות פעילות ושיערות במנוחה והטיפול פעיל אך ורק בשערות הפעילות. כמו כן רצוי להימנע משיזוף מספר ימים לפני ואחרי הטיפול. הטיפול הוא מהיר, יעיל וכמעט ללא כאב, אין צורך בהרדמה. מומלץ לבחור מקום רציני לביצוע הטיפול. רק מקצוענות וידע יבטיח לכם טיפול מוצלח ופחות סיבוכים או כוויות. כנסו למכון שבחרתם, תשאלו שאלות ותבדקו מה ההשכלה של האדם שיבצע לכם את הטיפול.
נחמד שיש פרסומים יפים וצבעוניים ומכשירים טובים, אבל נדרש לדעת לעבוד איתם.
דבר חשוב נוסף לזכור הוא שמומלץ לשלם לפי טיפול ולא על סדרת טיפולים מראש. חבל לשלם סידרה שלמה מראש כאשר אינכם יודעים כמה טיפולים ידרשו כדי להגיע למטרה הרצויה. גם לכם הגברים, מגיע טיפול מקצועי ואיכותי.
אז נגמרו התירוצים, תתייעצו ותתחילו בטיפול בהסרת שער ב-IPL (אינפרא) כבר עכשיו. תיזכרו הקיץ מתקרב!

הסרת שיער לגברים.
באדיבות: דוקטור אסתר קורן, הבעלים של רשת מכוני הטיפוח והקוסמטיקה –
מדע וחן.



עמוד זה נצפה: 580 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור