חיפוש באינדקס עסקים

אנטוניו בנדרס – תערוכת צילומים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 יוני 2011

אנטוניו בנדרס - תערוכת צילומיםאנטוניו בנדרס חנך את תערוכת הצילומים הראשונה שלו בריו דה ג’נרו, כדי לתמוך בהשקת הבושם שהשיק לאחרונה The-Secret – הציג בנדרס אוסף צילומים – סודות בשחור, בהם שחקנים שונים הציגו את חזונם האישי והאינטימי למה שנקרא – פיתוי.

כוחו של חיוך ועוצמתו של מבט, הפכו את אנטוניו בנדרס לאחד הכוכבים הנחשקים בעולם. אך היו אלה אישיותו וחוש ההומור המיוחד שלו שכבשו את הקהל סופית. שם מסתתר הפיתוי האמיתי בשחקן הספרדי: הקסם הלא מתאמץ של מאהב מלידה, מעורב בפשטות, האותנטיות והספונטניות של אדם שלעולם לא לוקח את עצמו ברצינות רבה מידי.

ניחוחו האחרון – The-Secret, הינו תמצית משיכתו הבלתי רגילה. ניחוח חושני, מעודן ומפתה להפליא, מעוצב לגבר המודרני אשר מתבל את חוקי הפיתוי הקלאסיים, ומערבב בין הטבעי לחיוני.

תערוכת הצילומים שלו חושפת פן אחר של פיתוי באנטוניו בנדרס. הוא מציג את כוח הפיתוי הנשי, בהציגו קודים היסטוריים וספרדיים המתייחסים לנשים שמקבלות את תפקידן כנשים שולטות.

בנדרס שובר מוסכמות בכך שהוא מציג סוג חדש של גבריות שבו האישה לוקחת שליטה והופכת לשחקנית הראשית והגיבורה במשחק. יוזמה זו הינה חלק מתערוכה נודדת אשר הוצגה בשנת 2010 בניו יורק, מדריד ובואנוס-איירס, בו גייס בנדרס כספים לעמותות מקומיות, במכירת מהדורות מוגבלות של צילומים.

ריו דה ז’נרו הייתה היעד האחרון לתערוכה שהוצגה על ידי אנטוניו בנדרס עצמו, במהלך אירוע חברתי אשר איגד את השמות החשובים ביותר בעולם התרבות והאמנות של ריו.

כמו בפעמים הקודמות, מבחר של 6 תמונות הוצעו למכירה פומבית וגייסו סכום כולל של 260,000 יורו לעמותה העוזרת לבעלי מוגבלויות לצאת ממעגל העוני.

שוב, קולקציית הריחות של בנדרס הוכיחה עצמה כדרך האידיאלית של השחקן להציע ריגושים חדשים למעריציו, לפתח את אישיותו האמנותית, ובו זמנית לגייס כספים לעמותות ולעזור לזולת. ייתכן וזהו סוד הקסם של בנדרס.

אנטוניו בנדרס - תערוכת צילומים
אנטוניו בנדרס – תערוכת צילומים



עמוד זה נצפה: 533 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור