חיפוש באינדקס עסקים

מרלין מונרו חוזרת, וחושפנית מתמיד

פורסם מאת: בתאריך: 22 דצמבר 2013

שאנל מעלה קמפיין עולמי לבושם האייקוני "שאנל 5" בכיכובה של מרילין מונרו, המבוסס על הציטוט המפורסם : "מרילין, מה את לובשת למיטה?
אני לובשת רק שאנל  N° 5".

הקמפיין יעלה בישראל החודש בערוצים המסחריים. לרגל הקמפיין ולרגל השנה החדשה משיקה שאנל מהדורה מיוחדת של שמן אמבט ותחליב גוף בניחוח הנשי המושלם מאגדה לאמת.
מרלין מונרו חוזרת, וחושפנית מתמיד
זה סיפורו של ציטוט מפורסם …
פעם הייתה אישה …..הנחשקת ביותר של המאה ה -20 … מרילין מונרו …אייקון החושניות הרעננה-  שהנשיות הייתה עצם מהותה. כאשר היא אימצה את שאנל N ° 5, האם היא ידעה את מה שמדמואזל שאנל נהגה לומר, על הבושם הנועז בשנת 1921 : "אני רוצה בושם של אישה שמריחה כמו אישה?"
ואם נחזור לעבר, האגדה שהאישה הלוהטת וחופשיה זו אינה לובשת דבר בלכתה למיטה, אלא רק מספר טיפות של שאנל 5, זעזעה את העולם. ההצהרה הכנה  שלה של אהבה לניחוח נשי מובהק הייתה שם בשחור ולבן במאמר שפורסם ב 7 לאוגוסט 1952  שלווה בשער הראשון שלה ב  LIFE MAGAZINE : "מרילין, מה את לובשת למיטה ? אז אמרתי שאני לובשת רק שאנל  N ° 5 ".

כיום, האגדה הפכה למציאות . בעודם מעיינים בארכיונים אודות האישה והאגדה, גילו אנשי שאנל שלא פורסמה הקלטת המקורית….הלוכדת את  המילים המקוריות של השגרירה הספונטנית.
פלאשבק בפסקול : בשנת 1960 , ז’ורז’ בלמונט , העורך ראשי של מגזין מארי קלייר , ראיין את כוכבת הסרט "בואו נעשה אהבה" מאת ז’ורז’ קיוקור .
בהחלטה של רגע , מרילין אישרה את אהבתה הכנה  לN ° 5 : "אתה יודע, הם שואלים אותי שאלות. רק דוגמה : "מה את לובשת למיטה ? חולצת פיג’מה ? תחתית של הפיג’מה ? כתונת לילה ? "אז אמרתי, ’ שאנל N ° 5’ , כי זו האמת … עדיין… אני לא רוצה לומר "עירומה". אבל זו האמת !". הקול שלה התוסס, התמים והחופשי, הוא חלק מהתת מודע האוניברסלי. המעיד על עוצמת הפיתוי. על עוצמת הרגש.
עם הכרזה זו ,ותמונה שצולמה על ידי אד פיינגרש **  המראה את מרלין מונרו עם בקבוק של שאנל N ° 5 השוכן במחשוף שלה ….  היא בהחלט קיבעה את שאנל  N ° 5  כניחוח של נשיות נצחית……© מארי קלייר 1960 ארכיון ** © מייקל אוקס / Getty Images

מרלין מונרו חוזרת, וחושפנית מתמידשאנל NO 5 במהדורה מיוחדת לכבוד השנה החדשה – 2014
 
בשנת 1921 השיקה גבריאל שאנל את הבושם הראשון שלה :
NO 5 בושם לאישה עם ניחוח אישה…".
מיום השקתו שאנל 5 שינה את הקודים של הפיתוי ושירת את תשוקת הנשים הלובשות אותו….על מנת להשלים את שגרת הטיפוח הנשית והחושנית ולשמר את שובל הניחוח האלמותי, שאנל משיקה לכבוד השנה החדשה
שמן אמבט ותחליב גוף בניחוח הנשי המושלם.

שמן אמבט בניחוח הבושם האייקוני  ,5NO
מספר טיפות זה כל הנדרש עבורך, לאמבט ריחני המעיר את החושים ומותיר את עורך

תחליב גוף מפנק
מרקם קטיפתי המשלים את ריטואל הטיפוח המושלם בניחוח הבושם האגדי " לאישה המבקשת ניחוח של אישה"…

נמכר בנקודות מכירה נבחרות ברשתות הפארם,אפריל, המשביר לצרכן ושור טבאצ’ניק
מרלין מונרו חוזרת, וחושפנית מתמיד
 



עמוד זה נצפה: 361 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור