חיפוש באינדקס עסקים

אל תסתירו את החיוך – הלבנת שיניים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מרץ 2011

עולם היופי וטכנולוגיית הטיפוח האישי לא פוסחת על אף מרכיב ומגיעה כיום גם לחיוך שלך. אחרי הכל חיוך צחור מייצר רושם לא רק של טיפוח אלא גם של נעורים ובריאות. עובדה היא שלא לכולם יש שיניים לבנות.
אצל רבים השיניים לא לבנות באופן טבעי אלא בעלות גוונים שונים של שנהב, אפרפר וצהבהב. יחד עם זאת העובדות הן שחשיפה של השיניים למאכלים מסוימים, משקאות, עישון סיגריות וכד’ יוצרת עליהן כתמים ומשנה  את גוון השיניים. הכתמים האלה מכערים ומקלקלים את החיוך הצחור. עד כה תהו רבים איך כוכבי הוליווד שומרים על חיוך צחור ומדהים שכזה. לאחרונה יצא הסוד לאור והלבנת שיניים מוצעת לכל המעוניין. לטיפולי הלבנת שיניים יש מספר טכניקות וגישות. חלקן דורש התערבות רופא שיניים, אחרות מבוצעות בידי טכנאים שהוסמכו במיוחד לכך וישנן אפילו ערכות הלבנת שיניים לשימוש בייתי.
כמובן שככל שהטכניקה קלה יותר לביצוע ופחות עמוקה, כך רמת האפקטיביות שלה נמוכה יותר. כך למשל טיפולי הלבנת שיניים ביתיים, המבוצעים על ידי שימוש בתבנית מיוחדת אליה מוכנסת משחת הלבנה ושאותה מלבישים על השיניים לפרק זמן קבוע, יום יום, תשיג תוצאות מרשימות פחות מאשר טיפול בלייזר או קרן אור אצל רופא שיניים.מנגד, טיפולי הלבנת שיניים רפואיים יהיו גם בעלי רמות סיכון גבוהות יותר.

עבור אלה המעוניינים בדרך קלה להלבנת השיניים יצאה לאחרונה שיטת המאפשרת הלבנה של השיניים בידי טכנאים מוסמכים. טיפולי הלבנת שיניים אלה נכנסו למכוני יופי ומספרות כחלק מטיפולי היופי הפרא רפואיים המוצעים במכונים אלה. הטכנאי/ת המבצע/ת את הטפול עברו הכשרה ספציפית המאפשרת ביצוע טיפולי הלבנת שיניים והשגת תוצאות משמעותיות ללא סיכונים ברמה הרפואית.

אם אתם מעוניינים לשפר את גוון החיוך, את הרושם שהחיוך שלכם משאיר על סביבותיכם בלי לוותר על הפרטים הקטנים שעושים את השלם למושלם – היכנסו וקבלו מידע נוסף על הלבנת שיניים, כדי לשאול את כל השאלות, לקבל את כל התשובות ולצאת עם חיוך מדהים. 03-9191960

הלבנת שיניים  ב-ידי רחל בפתח תקווה
באדיבות: רחל קורדובה – מרכז טיפולים ואסתטיקה.



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור