חיפוש באינדקס עסקים

מהו צלוליט וכיצד ניתן למנוע תופעה זו?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 פברואר 2010

למרות פעילות גופנית ותזונה נכונה ובריאה, לעיתים הצלוליט מסרב להיעלם. קרן ולט מנהלת קלינית במכון הטיפוח והאסתטיקה GREATLOOKS, חושפת דברים שלא ידעתם על צלוליט:
צלוליט (Cellulite) זוהי תופעת הבליטות והאי-סדירויות אשר מופיעים על פני העור, בעיקר באזור הירכיים, הבטן והעכוזים. הסיבות לצלוליט הן כנראה הורמונאליות וגנטיות. ברור היום לחלוטין שאין קשר בין צלוליט למשקלמהו צלוליט? עודף. הצלוליט מופיע גם באנשים בעלי משקל ממוצע ואפילו באנשים רזים במיוחד. למרות שאין לכך הוכחות יש הטוענים שדיאטות מסוימות ולחץ נפשי יכולים להחמיר צלוליט.
השומן שגורם לנו להראות שמנים נמצא סביב השרירים והעצמות שלנו. לעומתו השומן של הצלוליט נמצא ממש מתחת לעור. תאי השומן מוקפים באופן רגיל במחיצות היוצרות כעין קופסאות קטנות. בנשים הנוטות לכך הדפנות של הקופסאות הנ"ל נעשות רפויות יותר ונוצרות על פני העור בליטות וקערוריות. הפחתה בזרימת הדם והלימפה בתאי השומן עם השנים מחריפה את המצב. מאחר והשומן הזה הוא מאוד שטחי לא ניתן לשנות אותו או להפחיתו על ידי דיאטות, ספורט ואפילו לא על ידי שאיבת שומן Liposuction.
אז איך אפשר לטפל בצלוליט?
הקרמים כנגד צלוליט מתיימרים להגביר את זרימת הדם בתאי השומן, להמיס שומן ולסלק מים ורעלים. למרות פרסומים רבים בעיתונות הפופולארית לא נמצא עדיין קרם כלשהוא שיכול להעלים ואפילו להפחית באופן מהותי צלוליט.
הפתרון המתקדם היום בעולם עכשיו במכון האסתטיקה והטיפוח GREATLOOKS – עם תוצאות מוכחות. כיום יש פתרון מהפכני להפחתת צלוליט – ללא ניתוח – הפתרון הוא ™Spa RF. טכנולוגיית ™Spa RF הינה החדשנית והעדכנית ביותר בעולם לטיפול בצלוליט.
™SpaRF הינו פריצת דרך טכנולוגית המשתמשת בגלי רדיו ליצירת חום לטיפול בצלוליט, עיצוב ושיפור קו מתאר הגוף. גלי הרדיו אינם חודרים את גוף האדם כך שהם אינם מסוכנים, ואשר בטיחותה הוכחה בשימושים רפואיים מזה עשרות שנים.



עמוד זה נצפה: 396 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור