חיפוש באינדקס עסקים

שיער ארוך – מראות שיער סתיו חורף 2009/10

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 ספטמבר 2009

 

כתב: קובי טיריפינטושיער ארוך - מראות שיער סתיו חורף 2009/10 לוריאל

נמאס לכן מהשיער הארוך וקבעתן תור לתספורת? תחשבו שוב. השיער הארוך, בנות, צפוי להיות טרנד לוהט בחורף הקרוב, ומי שממש מתקשה להסתגל לרעיון, כדאי שתתאפק לפחות עד הקיץ הבא. אחרי הכול, שיער ארוך בחורף זה גם עניין פרקטי ויכול להיות תחליף מצוין לפשמינה או צווארון צמרירי. 
על פי קולקציית החורף של חברת לוריאל פרופסיונל, הטרנד הבולט ביותר שישלוט בעונת סתיו חורף 2009/10 הוא המחלפות הארוכות.
טרנד בולט נוסף הוא הקודקוד הנפוח, תוצאה משולבת של עבודת מסרק ויד עצבנית, שיוסיף לכל מי שצריכה עוד כמה סנטימטרים חיוניים.
כדי להחליף מנורה זה אולי לא יעזור, אבל להתקבל לקורס דיילות באל-על אולי דווקא כן. אה, גם הפוני שוב איתנו. לא קצוץ, אלא כזה ששואף למפגש עם הגבות, ובמקרים קיצוניים גם גולש על העיניים. הוא מקפץ בשובביות על המצח קווצות-קווצות, או גולש בחזית אחידה שמסתיימת בקו ישר.
מעצבי השיער המובילים הפנימו היטב את הטרנדים, אבל לקחו אותם למקומות המועדפים עליהם. המעצב אבי פדידה למשל, מעדיף לראות אותך בשיער ארוך במראה פראי, שלא נאנס תחת פן.
הצבע ממשיך את הקו הטבעי ומבוסס על חום ערמונים עם נגיעות בהירות.טרנד הכרבולת - מראות שיער סתיו חורף 2009/10 אינדולה
המראה מתכתב היטב עם דמותה של ג’ניס ג’ופלין האגדית, שייצגה יותר מכל זמרת אחרת את עולם הרוק’נרול של שנות ה-60.
ג’וני מיטשל, נציגה מוסיקלית אחרת של שנות ה-60, הייתה השראה למראה השיער שיצרו בלוריאל פרופסיונל.
מעצב השיער ארז שרביט מספר כי מיטשל, הלוא היא מוזיקאית הפולק הגדולה של הדור הקודם נוכחת כאן עם הפוני הגולש על העיניים והשיער הארוך באורך אחיד שיוצרים מסגרת מצומצמת לפנים ומסתיימים בקצוות מרדניים.
כיאה למראה ילדת פרחים שצברה הרבה שעות וודסטוק ושמש, השיער נשטף בגוונים בהירים.
עמוס זרד מעדיף את מראה השיער הארוך עם טוויסט מתוחכם, שמתכתב עם התסרוקות הנפוחות של שנות ה-60 והלוק של איימי ויינהאוס: הקודקוד מנופח בהגזמה, וכמו בוקע מתוך כתר שיער מתוח הצידה בנוסח עדות האבו-עגילה.
את הקונטרה למראה הוויינהאוסי מספק דניאל אייש שמנפק לחורף הקרוב מראה שיער סולידי וממושטר. האורך קצר יותר, והצללית הכללית מתכתבת עם תספורת הקסדה וממסגרת את הפנים בצורה מעוגלת.
פוני קווצות א-סימטרי שמתמזג באלכסון עם המסגרת הכללית מרכך את המראה ומקנה לו אופי קליל.
הקסדה נותנת בראש גם אצל עמיר מזרחי, אלא שכאן נלווה לה פוני קשוח ואלכסוני שמוצאו בשביל בצד, וקודקוד נפוח א-לה ויינהאוס. איימי ווינהאוס סטייל  - מראות שיער סתיו חורף 2009/10 לוריאל
אם שיער ארוך אינו כוס התה-עם-ג’ינג’ר שלך ומערכת יחסים צפופה עם הספר אינה מרתיעה אותך, את יכולה לשקול את ההצעה ברצינות.
היחיד שחורג באופן קיצוני משורת המקהלה של מעצבי השיער הוא מעצב השיער רועי חמו, שהעדיף לנער לכבוד החורף הקרוב מהנפטלין את סגנון הפאנק של שנות ה-80. חמו מספר כי גם לוריאל פרופסיונל וגם חברת אינדולה השיקו העונה לוק "כרבולת". הראשונה הציגה לוק יוניסקסי של תספורת קצרה בעורף ובצדדים וכרבולת שופעת בחלק העליון של הראש, מסורקת לאחור כמו גל ענק המהווה השראה לתספורת האולטימטיבית של החורף ואילו השנייה מציגה מראה פאנק לונדוני המאופיין בשיער מגולח לחלוטין בצד אחד וארוך בצידו השני וכמובן איך לא מתהדר בכרבולת מרשימה במרכז השיער.
השיער גזור בצורה א-סימטרית בעל שפיצים חדים המושכים תשומת לב ומעניקים תחושת חופש ויציאה משגרת היום יום. "העובדה כי שתי חברות שיער בינלאומיות בחרו בכרבולת כמגמה מעידה לדעתי על טרנד שילך ויתחזק" אומר חמו ומוסיף "לטעמי השילוב בין צבע בסיס כהה לפסים בהירים בכל החלק השופע אף יעצימו את התנועה והנפח".

 

 



עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור