חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות גן עדן – אבי מלכה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 מאי 2009

 

פיתוי נותן לנו הזדמנות נפלאה להפגין מראה חושני שובב ואלגנטי נוסח הוליווד. אנחנו מחפשות את האירוע הנוצץתסרוקות גן עדן - אבי מלכה והמיוחד עליו אנחנו יכולות ללכת ומקפידות על הופעה מושקעת עם תסרוקת ערב מדהימה שתמשוך את תשומת הלב של כולם ותהפוך אותנו למלכות הערב.
חשוב לנו בחיים רגעים שאנחנו רוצים לזכור ולנצור שיהיו רק שלנו שהבעות הגוף שלנו סוחפות אותנו למקומות אותם לא הכרנו, כשהחלומות שלנו מתעוררים לחיים וכשכל הרגשות שלנו מוארים באור הזרקורים, זהו הרגע אשר מסוגל לשנות לנו את החיים.
הנה כל הטיפים לתסרוקת חוה בגן עדן מאת אמן התסרוקות

אבי מלכה אש מתמחה בתסרוקות כלה וערב לשוורצקופף:
מראה תסרוקת חוה בגן עדן: הגוונים השולטים במראה הינם עזים ותיאטרליים, מושפעים מהעולם הקסום והשופע של חווה בגן עדן. המראה מציג תסרוקת מפתה במראה טבעי בתולי, אך מוקפד ועשוי היטב. היופי, הפאר, הרומנטיקה, באים כולם לידי ביטוי במראה הזה. זוהי תסרוקת הדוקה המשלבת טוויסט נשי ומסקרן כדוגמת צמה ארוכה המשתלחת לצד הגוף מהכתף ועד למותניים או מתלפפת על הראש כנחש, שיער אסוף בתלתול ושיער אסוף למחצה המוגבה בחלק הקדמי ומשווה מראה דרמטי לפנים.
כדי שגם את תוכלי לעצב את שיערך במראה גן עדן, אבי מלכה לשוורצקופף מעניק לך את הטיפים הדרושים:  
ראשית, יש לגלגל את השיער ברולים. לאחר מכן יש להבריש את השיער בעזרת הידיים ולאסוף את השיער למראה שמזכיר קצת את מראו של המלך אלוויס כשהחלק הקדמי נופל מעט לכיוון המצח. ניתן לשלב אביזרים לפי הטעם האישי שלך, הפרחים במקרה הזה נותנים מראה מעודן רומנטי ובתולי.

עיצוב שיער: אבי מלכה.
איפור: סוניה.

 

תסרוקות גן עדן - אבי מלכה
תסרוקות גן עדן – אבי מלכה.

 



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור