חיפוש באינדקס עסקים

אלופציה אחרי לידה – טיפול בנשירת שיער אחרי לידה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ינואר 2011

אלופציה אחרי לידה – טיפול בנשירת שיער אחרי לידה

אלופציה אחרי לידה – טיפול בנשירת שיער אחרי לידה הריון הוא תקופה בה הרבה מאוד תפקודים של הגוף משתבשים זמנית. העומס על מערכות הגוף השונות יוצר מערכת שלמה של תופעות לוואי אשר חלקן באות לידי ביטוי בשיער שלך. לפעמים אנו רואים בתקופת ההריון את השיער ממש משתנה. הופך להיות עבה יותר, צומח מהר יותר וחזק יותר. לפעמים מבנה השיער משתנה, השיער הופל להיות יותר מתולתל או יותר חלק. ממש שינויים נראים לעין שאנו נתקלים בהם בעיקר בשליש השלישי להריון.
אחרי הלידה, לעומת זאת, אנו רואים לעיתים קרובות היחלשות של השיער, נשירת שיער מוגברת ושיער דליל יותר.

התופעה הזו קשורה למאמץ של הגוף לחזור לשיווי משקל הורמונאלי תקין, תהליך שלוקח מספר חודשים. גורמים כמו חוסר שינה, הנקה, מצבי מתח, לידה בניתוח קיסרי ותזונה לא מאוזנת משפיעים גם כן על מצב השיער לאחר הלידה ועלולים להחמיר את נשירת השיער. במקרים מסוימים אנו רואים התקרחות נקודתית על הקרקפת. קרחת אחת או מספר קרחות מעוגלות במקומות שונים על הקרקפת ובמקרים אחרים אנו רואים התדלדלות של השיער.

חשוב לציין שברוב המוחלט של המקרים התופעה היא זמנית ותחלוף מעצמה אחרי שההורמונים בגוף יחזרו לאיזון תקין. אבל אם את סובלת מנשירת שיער אחרי לידה, בינתיים תוכלי לעזור לשיער ולמראהו על ידי הקפדה על מספר טיפים חשובים:אלופציה אחרי לידה – טיפול בנשירת שיער אחרי לידה

  • תספורת טובה קצרי מעט את השיער, גזרי קצוות מפוצלים כדי להקל על צמיחת השיער.
  • השתמשי במסרק בעל שיניים רחבות על מנת שלא למתוח ולקרוע את השיער תוך כדי סירוק.
  • השתדלי שלא להשתמש בפן לעיצוב השיער בתקופה זו. כמו כן, הימנעי מטיפולים כימיים חריפים לשיער. צבעי שיער, החלקות שיער, סלסולים, גוונים וכדומה הם טיפולים כימיים עמוקים העלולים לפגוע בבריאות השיער דווקא בתקופה שברירית זו.
  • היוועצי ברופא או תזונאית להתאמה של ויטמינים או מינרלים העלולים להיות חסרים בגופך.
  • תזונה מאוזנת ושתיה מרובה. שני העקרונות החשובים לשמירה על בריאותך הם חשובים ביותר גם לבריאות שיערך.
  • השתדלי להירגע מעט ולבלות זמן איכות מרגיע שלא עם התינוק. הלחץ מגביר נשירת שיער.
  • אם נשירת השיער נמשכת מעבר למספר חודשים אחרי הלידה, היוועצי במומחה.

חברת זהבי, בעלת מוניטין בינלאומי בכל הקשור לטיפול בנשירת שיער והתקרחות גברים ונשים, מעמידה לרשותך מומחים לנשירת שיער שישמחו לעמוד לרשותך. פשוט התקשרי: 03-579727903-5797279 ובקשי לדבר עם מומחה לנשירת שיער אחרי לידה.



עמוד זה נצפה: 418 פעמים

עיצוב שיער

אני מאשר/ת קבלת דיוור