חיפוש באינדקס עסקים

טיפוח השיער בתקופת מעבר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 ספטמבר 2007

טיפוח השיער בתקופת מעבר - מעצב השיער מגבעתיים , אור אוחנהטיפוח השיער בתקופת מעבר – בתקופת המעבר אנו צפויים לחוות מספר שינויים משמעותיים שיורגשו בשיער ובעור העלולים להופיע לזמן מוגבל. בחילופי עונות ובמהלך שינויים במזג האוויר הגוף מגיב בדרכים שונות וכשמדובר באיברים החיצוניים אשר מן הסתם חשופים יותר, התופעות מפריעות ונראות לעין.

על תופעת הגירוד המתמשך בקרקפת: תופעה זו עלולה להופיע אצל חלק גדול מהאוכלוסייה שכן, שינויי מזג האוויר והמעבר התכוף בין מזג אוויר חם ביום וקר בלילה עלולים ליצור תחושה של אי נוחות בעור הקרקפת ורצון לגירוד מתוך אפשרות קיימת של התכווצויות חוזרות ונשנות של העור במהלך שינוי בטמפרטורות ובהתאם למספר ולתדירות החשיפות מחוץ לבית.

על תופעת נשירה: מניסיוננו בעבודה אנו שומעים לא פעם תלונות מצד לקוחות המתגברות בתקופת המעבר על עניין תופעת נשירת השיער. אין לכך הוכחה חד משמעית אבל מקובל לחשוב שהתופעה עלולה להתחזק בתחילת הסתיו אשר אמורה לחלוף במהרה. חשוב לציין כי במקרים בהם הנשירה הזמנית הופכת להיות עניין מתמשך רצוי ומומלץ מאוד לפנות לרופא עור מומחה כדי שיוכל לבצע דיאגנוזה רפואית לאחר בדיקות מעמיקות יותר עליהן יוחלט לגבי אופן הטיפול בבעיה באופן אינדיבידואלי.

על תופעת שיער מחוספס וחסר ברק: לעיתים בימים ספציפיים כאשר מצטבר אבק משולב בלחות הקיימת באוויר התוצאה הצפויה שתהיה היא אפקט של "בוץ" . אוויר מלוכלך ספוג לחות יוצר הכבדה על השיער האבק הופך ל"כבד" יותר ובמהלך השהייה מחוץ לבית הוא נצמד לשכבות החיצוניות בשיער זאת גם בעזרת הרוח…

על תופעות עור נוספות הצפויות לנו :
קילוף זמני של העור בשכבתו החיצונית יוצר אפקט של קשקשים אך כמו שזה מופיע כך זה גם נעלם. בנוסף העור עלול ל"סבול" מתופעת יובש ואדמומיות בעיקר סביב מסגרת הפנים –זה קורה בעיקר לבעלי עור בהיר רגיש ועדין ומומלץ למרוח קרמים המיועדים להרגעת העור והמשפרים את מראה העור ואת ההרגשה.

ומה קורה עם צבעי שיער בתקופת החורף ?

כאן היתרונות רבים יותר מאשר בחודשי הקיץ טוען אור אוחנה ומסביר:
בחורף סובלים פחות מתופעת דהייה הנגרמת בעקבות חשיפת יתר לשמש בזמן הבילוי בים ובבריכה. השיער פחות יבש ופחות ניזוק ובחודשי החורף הפיגמנטים באופן יחסי עמידים יותר. עובדה נוספת היא שהאוכלוסייה חופפת את השיער בתדירות נמוכה יותר בהשוואה לחודשי הקיץ ועניין זה תורם אף הוא ליציבות של הצבע הקוסמטי. חשוב בכל מקרה יש לדון על כל תופעה בנפרד בהתאם לצורך עם רופא ו/או מומחה בתחומים השונים.

נמסר באדיבות מעצב השיער אור אוחנה למספרת ויקטור ואור אוחנה גבעתיים



עמוד זה נצפה: 508 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור