חיפוש באינדקס עסקים

איפור עם אבני סברובסקי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יולי 2008

נראה כי אבני סברובסקי נמצאות ומופיעות בכל מקום ועל כל דבר. אפילו בקבוק מייק אפ פשוט, זוכה לקישוט ושיבוץ אבני סברובסקי ומשתדרג באופן מיידי. אם כך מדוע לא נשדרג בעזרתן את האיפור לפני אירוע?איפור עם אבני סברובסקי רוית אסף מסבירה:
שימוש בתוספות של אבני סברובסקי לאיפור, הן למעשה הטרנד הלוהט של תחום קישוטי העיניים, השפתיים והגוף. אבני סברובסקי קיימות במגוון צבעים, צורות וגדלים ומחזיקות מעמד על הגוף כשבועיים ימים.
את האבנים ניתן להתאים אותן לצבע הבגד, לנעוץ אותן בכל איזור בגוף, בפנים ואף בשיער.
היכן משיגים אבני סברובסקי?
את האבנים המקוריות ניתן להשיג ברשת החנויות "אבגד", בכל רחבי הארץ. כאשר ייחודן של אבני סברובסקי מאבנים אחרות, הוא הברק המיוחד.
את האבנים מדביקים בעזרת דבק ריסים או בעזרת דבק גוף שנקרא: "Spirit Gum". את הדבקים ניתן לרכוש בחנויות לאיפור מקצועי בלבד.
בכדי שהאבנים תשארנה על הגוף למשך מספר ימים, מומלץ להשתמש בדבק גוף, הניתן להסרה בעזרת אלכוהול בלבד.
כאמור, אבני סברובסקי קיימות במגוון צבעים, כאשר הצבע הנפוץ ביותר, הוא הניטראלי: הלבן השקוף, הוא למעשה המתאים ביותר לכל גווני העור ואינו מגביל בבגד או באביזרים. מומלץ על איפור טבעי וסולידי לצד האבנים. כל הקטע כאן הוא של האבנים, בואו ניתן להן את הבמה!
אבני סברובסקי ניתנים להדבקה גם על הריסים לאחר מריחת מסקרה, באמצעות שימוש בדבק הריסים. מי שחפצה במראה אקסטרווגנטי, ניתן להדביק גם על השפתיים. אך יש להיזהר, זה לא בדיוק שיא הנוחות. כמובן שלא מומלץ להעמיס באבנים, בכדי לא לאבד את האפקט. המקומות המיוחדים להדבקת אבני סברובסקי הם מתחת לעצם הגבה, בחלק הפנימי של העין ובחלקה החיוני. כמו כן ניתן לעשות בהן שימוש באזור הרקות, על הריסים ובאזור הזרוע והידיים.



עמוד זה נצפה: 439 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור