חיפוש באינדקס עסקים

איב סאן לורן בקולקציית איפור לחורף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 נובמבר 2011

קולקציית איפור לחורף מבית איב סאן לורןקולקציית איפור – "הפרי האסור" למראה מפתה, נועז ומלא תשוקה.
• "גן של חצות" – הקולקציה הראשונה בניצוחו של אמן האיפור הבינלאומי של איב סאן לורן, לויד סימונדס.
• צבעי החובה לסתיו–חורף 2012/2011 מגלמים את הפיתוי הנשי , מלא תשוקה אסורה ונועזת.
• מוצרים בעלי פיגמנטים צבעוניים ונועזים – כחול חצות, ירוק, סגול וצבעי ארגמן המשנים את טבעם, כמו הוארו באור על-טבעי. משחק של הפכים – מאט ומבריק.
• "רציתי להביע את מה שאני מאמין מצוי בליבו של איב סן לורן. סגנון, זוהר מודרני ואמיתי, הרמוניה, וסוג של תעוזה כדי להגיע ליופי אמיתי. פשוט צבע חושני, ססגוני, ברוח השיק הרדיקאלי של איב סן לורן". לויד סימונדס
  

קולקציית איפור לחורף מבית איב סאן לורןצבעי החובה לסתיו –חורף 2011 מגלמים את הפיתוי הנשי, מלא התשוקה בשילוב מוצרים בעלי פיגמנטים צבעוניים ונועזים. הגוון הזוהר של עור הפנים שלה באור ובצל עומד בניגוד לעיניים מהפנטות. כמו עלי כותרת הפורחים בלילה, העפעפיים שלה מנצנצים בצבעים עמוקים ובהשתקפויות מלחשות.  כחול חצות, ירוק, סגולים וצבעי ארגמן משנים את טבעם, כמו הוארו באור על-טבעי. משחק של הפכים – מאט ומבריק. השפתיים עטופות בעדינות בגלים של סגול כהה.

BLUSH RADIANCE "בלאש רדיאנס"- סומק חצי מאט, חצי משי, הלוכד את האור והופך אותו לצבע. הלחיים עטופות באור.

משחק של ניגודים: ממאט למנצנץ – 4 ריבועים של פודרה במרקם משיי ומאט, אשר בעזרת משיכה קלה של המברשת יוצרים כיסוי זוהר וחושני.
6 גוונים חושניים, 6 צבעים מפתים – עצמות הלחיים מוגדרות ומפוסלות עם ריבועים של גוונים מעודנים, ורוד שקוף, בז’ זהוב, חום-צהבהב עם נגיעות של ורוד, אדום "נועז". 6 הרמוניות טבעיות מקרינות זוהר מאופק לפיסול עצמות הלחיים.

קולקציית איפור לחורף מבית איב סאן לורן
שפתון- ROUGE VOLUPTE PERLE "רוז’ וולפטה פרל" – שפתיים מלאות וחושניות עם ברק עדין, זוהר בכל צבעי הקשת.
זוהר ליום וללילה – בז’ מתפרץ, ארגמן שמימי, כתום לוהט… פיגמנטים עשירים, הרמוניות מקוריות וזוהרות. "רוז’ וולפטה פרל" מוצא את האיזון המושלם בין צבע וברק, ומותיר השתקפות מראה על השפתיים כמו משי יקר.

מרקם חושני – המרקם חלק ונמס על השפתיים ומותיר אחריו כיסוי של צבע וברק יוצא דופן.
פורמולה של "מַרְאָה" – תרכובת של שעוות צמחיות נמסות ופולימרים של סיליקון, מבטיחה שהשפתון יחליק בקלות על השפתיים באופן מיידי.
שכבה מבריקה עם אפקט של מראה משקפת את האור עבור צבע בהיר שאין כמותו. חומצה היאלורונית מעניקה נפח לשפתיים ומציעה תחושה של נוחות הנשארת לאורך זמן.

קולקציית איפור לחורף מבית איב סאן לורןצלליות- OMBRES 5 LUMIERES אומברה 5 לומייר – פלטת צלליות של גוונים ירוקים וסגולים עם אפקטים של מאט. העיניים מוארות בצבע עם השתקפויות שובות לב.
מצל לאור… 5 צלליות לעיניים לכודות בפלטה חדשה וייחודית ירוק כהה, ארגמן, סגול-חציל, סגול וכחול-ירוק. סגול-אדמדם מעושן, הילה ירוקה אפופה בסגול, ארגמן כהה וכחול-ירקרק. השכבות של ירוק ססגוני עם השתקפויות כחולות של אם פנינה, מבהירות וממסגרות גוונים כהים יותר עם זוהר.

MIDNIGHT GARDEN "גן של חצות" – הקולקציה הראשונה בניצוחו של אמן האיפור הבינלאומי לויד סימונדס 


האישה של איב סאן לורן ממחישה את היופי ואת כוח המשיכה שלה, היא חיה את הרגע, מאפשרת לדמיון שלה לרוץ חופשי, להיכנע לפיתוי. כמו  "חוה" החדשה, היא מלאת תשוקה נועזת מחד, וטהורה מאידך.  היא מאמצת את הנשיות שלה, מאתגרת את עצמה ומקרינה פיתוי מסוכן.

 קולקציית איפור גן של חצות מבית איב סאן לורן



עמוד זה נצפה: 587 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור