חיפוש באינדקס עסקים

אופנה ישראלית – ZIP אביב קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אפריל 2010

 

    אופנה ישראלית - ZIP אביב קיץ 2010
רשת האופנה הישראלית ZIP משיקה את קולקציית אביב קיץ 2010 לנשים ולגברים. העונה בחרו ברשת לשים דגש על הזווית הישראלית שבאופנה ועל חיבור מקסימאלי לקהל המקומי, דבר הבא לידי ביטוי בגזרות, סוגי הבדים, הצבעוניות וההדפסים.

הקולקציה מציעה מגוון רחב מאוד של פריטים עם פתרונות לכל שעה ביום וכמעט לכל פעילות ’ישראלית’. "אנחנו מתאימים את הקולקציה שלנו לקהל הישראלי, לצרכים שלו, לאהבות שלו" מסביר מעצב הבית רוני אהרונסון, "אנחנו מגישים אופנה עדכנית, עם תרגום של מגמות עולמיות וטרנדים מובילים לכדי פריטים המתאימים לשגרת החיים בארץ, למזג האוויר ולהעדפות האישיות של הלקוחות שלנו, שכמו ישראלים – יודעים בדיוק מה הם רוצים".

בקולקציה ארבע קבוצות מרכזיות המתמקדות בפתרונות אופנתיים לעבודה, בסגנון יותר מחויט ומוקפד, קו לשעות הפנאי משוחרר ונינוח, קולקציית בגדי ערב כולל שמלות לנשים וחליפות לגבר וקו נפרד של פריטי דנים מסוגננים הכולל ג’ינסים, שמלות, חצאיות, ז’קטים וחולצות.

קולקציית הגברים
חולצות מכופתרות בהדפסי פסים דקים, פרחים, משבצות גדולות או קטנות וחולצות חלקות בשלל צבעים. אופנה ישראלית - ZIP אביב קיץ 2010
סדרת חולצות טי משודרגות עם הדפסים אורבאניים והדפסים הומוריסטיים, קו חולצות טי ופולו במראה רטרו עם הדפסי פסים צרים או רחבים וסדרת גופיות עם הדפסים בהשראת עולם הספורט.
בגזרת המכנסיים מוצעים מבחר של עשרות דגמי ג’ינס בשלל שטיפות וגזרות, כולל תכלת בהיר מאוד ושטיפות באפור.
דגמ"חים באורך ברך או מלא בגוונים קלאסיים, ברמודות ומכנסיים קצרים וכמובן מבחר מכנסי בד מחויטים וסמי-מחויטים לשילוב במראה יום או ערב.

קולקציית הנשים
חצאיות ברך צרות בגזרה גבוהה, ז’קטים מחויטים עם שרוול קצרצר, חולצות מכופתרות עם משחקי צווארון, חולצות ועליונים במשחקי שקיפויות, מכנסי בד ארוכים בגזרה גבוהה ומתרחבת.
קו פריטים לשעות הפנאי מציע איזון בין מראה כפרי מתקתק לאישה עירונית עם שיק מעודכן וכולל טוניקות קלילות בגזרות נינוחות דוגמת אמפייר.
שמלות קלילות, שרוולוני כותנה, חצאיות מרובות בד וקפלים. שימוש רב בהדפסי משבצות ונקודות. קו שמלות ערב בגזרות קרובות לגוף ובצבעוניות קלאסית של אדום או שחור, מחשופים מרובעים, מותן גבוהה ושמלות מקסי ארוכות בגזרה מתרחבת בהדפסי דגרדה.
קולקציית הדנים מציעה ג’ינסים ארוכים, 3/4 או ברך, שמלות משופעות דיטיילים, טוניקות וחצאיות ברך.

 

 

 



עמוד זה נצפה: 377 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור