חיפוש באינדקס עסקים

דלתא – קולקציית הלבשה תחתונה אביב קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מרץ 2011

דלתא - קולקציית הלבשה תחתונה אביב קיץ 2011. צילום: יריב פיין וגיא כושי.דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה לעונת אביב קיץ 2011. הצבעים השולטים בקולקציה הינם גווני הכחול, לצד קשת גווני הלילך, הקורל בהשפעה ורודה, גווני האפור וה-NUDE שהפכו לצבעים הכרחיים וחשובים בכל מלתחה.

לצד קולקציית ההלבשה התחתונה דלתא הרחיבה את קטגוריית הלבשת הפנאי והפיג’מות. לדברי גלית בראון, מתאמת האופנה של דלתא, מראה הרטרו, שחוזר עם השפעות של שנות ה-30 הביא עימו עדנה לשמלות הקומבינזון בניחוח נשי.

לנשים, מציעה דלתא קולקציית לנז’רי רכה וקיצית, המשלבת הלבשה תחתונה עם מגוון כותנות בגזרת קומביניזון. הבדים, בדי ויסקוזה ומודל משולבים בגימורי סאטן פליסה ותחרה מעודנת, המעניקים מענה לנוחות בבית.

עוד בקולקציה, כותנות קומבינזון 2 שכבות בשילוב CUP פנימית מרופדת (ריפוד זה ניתן להסרה ומאפשר גם לבישה ללא חזייה). כמו כן, בקולקציית הנשים קבוצת מיקס אנד מאץ’, מבדי מודל, שילוב תחרה בצבעוניות ובדפוסים מעודנים של שמנת עם נקודות, אפור בהיר, פחם ושחור שכוללים בגד גוף, מכנסיים קצרים מכנסי 78 וחולצה כותונת קאפטן.

בקטגוריית ה-DAYBYDAY – הלבשת הפנאי, מציעה דלתא מגוון גדול של פריטים יומיומיים ובסיסיים עם קריצה אופנתית. הפריטים מיוצרים מבדי כותנה, כותנה ליקרה או וויסקוז  המהווים את ההלבשה המשלימה במלתחה. המגוון מציע גזרות עליונים כגון גופיות סבא גופיות ריב משולבות עם תחרה כמו כן במגוון מכנסי פרנצ’ טרי לייקרה באורכים שונים אוברול קצר ומכנסי חצאית עם חגורה מתקפלת מוויסקוזה.



עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור