חיפוש באינדקס עסקים

אופנת ילדים – epk קולקציית קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2011

אופנת ילדים - epk קולקציית קיץ 2011. צילום: ג’ון מייק.מותג אופנת הילדים e.p.k משיק את קולקציית קיץ 2011 תחת הקונספט ITALIA. השראת קולקציית קיץ 2011, שאובה מהזוהר והאלגנטיות של אזורים באיטליה: שדות טוסקנה, הגונדוליירים של ונציה, הצבעוניות של סיציליה והתיירים האופנתיים של רומא. כמו כן, נראה גם ביטוי לחופי איטליה: קפרי, פוסיטנו ונמל בארי.

מעצבת ראשית של הקולקציה: אלכסנדרה לרט.

קולקציית קיץ 2011 מציגה תערובת של סגנונות, בדים, צורות וגוונים, במראה אלגנטי ומראה קז’ואל ליום יום. המטרה המרכזית היא לעורר את סקרנותם של הילדים בעזרת סמלים ודימויים של נושא ההשראה, קרי איטליה.

בעזרת הרקמות והטלאים של הגלדיאטורים, קטנועי ווספה, האריה (סמל העיר ונציה), ומוטיבים נוספים שמייצגים את איטליה, יילמדו הילדים על המדינה הקסומה.

רומא
בקבוצה זו ישנה השפעה מהגלדיאטורים של הקולוסאום הרומאי. הקבוצה מסמלת את האביב הרומאי ואת הפריחה. לבנות נראה צבעי זהב, גרפיקה אופנתית של וורדים בצבע פוקסיה ונגיעות של ירוק. ישנו שימוש בבדים מ-100% כותנה הנותנים אווריריות ורכות לבגד, ונעימים מאוד ללבישה.

טוסקנה
קבוצה זו מיוצגת בעיקר ע"י כותנות בסגנון ליברטי המזכירות לנו את השדות הפורחים בשלל צבעים, בקולקציה עצמה ישנו שימוש בצבעים עזים וחזקים, כחלק ממגמת האופנה הבינלאומית בקיץ הקרוב. הצבע אדום-קורל מוביל עם שילובים של צבעים חזקים כמו טורקיז, צהוב וחום. אחד הפריטים הבולטים ביותר בקבוצה זו הוא האוברול הקצר בצבע אבן לבנות שאוהבות להיות אופנתיות, טרנדיות ואלגנטיות.

ונציה
כמו המים שזורמים בתעלותיה של ונציה, כך גם הקולקציה בקבוצה זו שואבת השראתה מהמים ולכן ישנו דגש על הצבע הכחול, נייבי, לבן, אדום רנסנס. אחד המראות הבולטים הוא מראה המלחים בהשראת הגונדוליירים.

סיציליה
בהשראת האי הרומנטי, עוצבה הקבוצה הרומנטית של הקיץ. לבנות נראה בעיקר צבעי חום, בז’, ורוד, פרחים זעירים, סריגת קרושט, הרבה נקודות ופפיונים. לבנים נראה בעיקר צבעי אדמה וצבעים ניטראליים כמו הבז’ והחום עם נגיעות של כחול שמיים וסממנים של הר הגעש אטנה.

קפרי
אחד מהחופים הקסומים באיטליה, ולכן קבוצה זו מסמלת רעננות, התחדשות וחופש. ישנו שימוש בצבעי פסטל, אפור בהיר, לבן, וורוד,כחול שמיים וצבע נוסף בעל נוכחות בולטת הוא הסגול-ווישי.

פוטיסנו
קבוצה זו אף היא בהשראת המראה הבוהיימני ולכן נראה צבעוניות מתפרצת של וורוד פוקסיה, כתום, סגול. כמו כן שימוש בסמל השלום, פסים, משבצות מדרס (MADRAS) פרטי חוף.

נמל בארי
קבוצה זו היא בהשראת הכחול העמוק של הים האדריאתי ונמל בארי ומתקשרת עם הצבעוניות הכחולה מתצוגות האופנה הבינלאומיות. בקולקציה זו נראה בעיקר תערובות של גווני כחול וג’ינסים בגוונים שונים ובשטיפות שונות.

מונזה – בצבעי הדגל האיטלקי
קבוצה זו עוצבה לכבוד מרוצי פורמולה 1 באיטליה, ולכן נראה בה את צבעי הדגל האיטלקי. בנוסף, ישנם פריטים באווירת מכוניות מירוץ, גרפיקות, הדפסים ודגלי איטליה. יש לציין שהקבוצה מתאימה לבנים ולבנות כאחד.



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור