חיפוש באינדקס עסקים

גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 27 מאי 2013

גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013קולקציית נעלי הנשים של גלי לקיץ 2013 שואבת השראתה מחופי הוואי הרחוקה ומאופיינת בטרנדים מובילים, ביניהם:  דפוסי פרחי הוואי, שילובי שחור לבן, שקוף , סגנון  צועני אתני, ניאונים, שילוב תכשיטי מתכת, דפוסי נחש ועוד.

הקולקציה עושה שימוש בחומרים מגוונים דוגמת לאקים, דפוסים והדפסים וחיתוכי לייזר מעניינים. הצבעוניות משלבת צבעים נועזים וניאונים לצד צבעים קלאסיים של שחור, לבן, ניוד ועוד.

רשת גלי מציעה לקיץ הקרוב נעלי נשים במגוון רחב של סגנונות, המתכתבים עם הטרנדים העולמיים ומציעים שלל גבהים וצורות, עקבים וסוליות ובצבעוניות  קיצית עשירה ומגוונת:
 
פרחי הוואי
קבוצה קייצית צעירה ועדכנית המתאימה לשימוש יומיומי של נערות ונשים צעירות.
מאופיינת בדפוסים של פרחים בשלל צבעים : ורוד, כחול, ירוק , צהוב ובשילוב עם צבעים נייטרלים כמו: שחור, קאמל, אוף ווייט וחומים למיניהם.

גלאדיטור
מגוון סנדלים שטוחים עם רצועות הנכרכים על גב כף הרגל ועד הקרסול.  זוהי קבוצה קלאסית המאופיינת העונה בשילובי צבעים, שילוב רצועות קלועות , גומיות צבעוניות , פספולים בצבעים חזקים כמו כתום ירוק כחול ושילוב אבזמים ייחודיים.
צבעוניות:  .

תכשיטי מתכת
הטרנד המתכתי מהעונה הקודמת ממשיך ומככב העונה ובגדול!  ומקבל טוויסט מעניין: חתיכות מתכת גדולות מעטרות משטחים גדולים וגם בסנדלי רצועות וגם בנעלי בובה טרנדיות.

נחש 
טרנד הנחש ממשיך העונה ומקבל צבעוניות מיוחדת של ירוקים כחולים וצבעי קיץ חמים , בקולקציה מוצעות נעלי עקב בצבעים נועזים עם עקבי נחש בצבעוניות תואמת וכן נעל סניקרס לבנה בשילוב כסף ודפוס נחש אולאובר.

גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013ניאונים
קבוצת סנדלים בצבעוניות חזקה של צבעי ניאון בוהקים בוורוד, ירוק, כתום ועוד או בצבעוניות המשלבת צבעים שקטים עם גימורי פספול ניאון חזקים למראה צעיר ושובב. בנוסף, בקבוצה מגוון סניקרסים בצבעי ניאון של ורוד, ירוק, כתום ועוד.

לייזר קאט
קבוצה השואבת השראתה מעולם התחרה ומציעה נעליים עם גפה מחוררת במגוון דוגמאות. הקבוצה כוללת  נעלי בובה וסנדלים עם עקבי רוקי.

גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013עקבים קטנים רחבים
ליין רחב של סנדלים ונעלי בובה על עקבים קטנים ורחבים:  חלקות, בגימור לאקה ובגימור נצנצים. מוצע בצבעוניות קיצית של לבן, בז’, שחור לצד צבעים נועזים של קיץ.

שחור לבן
קבוצה הציעה שילובים קלאסיים מנוגדים של שחור ולבן הן בסנדלים, בנעלי סניקרס על עקבים והן בנעלי בובה.

כפכפי ים
קבוצה חדשה צבעונית וטרנדית במיוחד של כפכפי אצבע קלאסיים לים ולבריכה בצבעוניות קייצית של כחול, ורוד, ירוק צהוב ועוד בצבעוניות אחידה או בשילוב 2 צבעים.

סניקרסים
קבוצה קלאסית של נעלי סניקרס בצבעי ניאון בוהקים של ורוד, ירוק, כתום לצד שחור, לבן ואפור. כמו כן בקבוצה סניקרסים המשלבים דפוסי נחש, צבעים מטאליים, ניטים, שרוכים בצבעוניות מנוגדת, וסניקרס על עקבי רוקי בזהב או בשילוב 2 צבעים מנוגדים כמו שחור לבן, אדום לבן, שחור ורוד ועוד.
 גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013

גלי משיק קולקציית נעלי נשים לקיץ 2013

 



עמוד זה נצפה: 431 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור