חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleof

פורסם מאת: בתאריך: 22 מאי 2013

קולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleofגם בקולקציית קיץ 2013  שומרים מעצבי המותג שלי ואילון סתת- קומבור על מקומם הייחודי בזירת הנעליים בארץ, ועל הפרשנות המקורית שלהם.

סדרת הספרים הנקראת Papercraft –design and art with Paper  היא מקור ההשראה לקולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleof. בספרים מוצגות עבודות שונות של אומנים מכל העולם, החל מטיפוגרפיה וכלה בעבודות פיסול מרהיבות ,והכל מנייר.

הדגמים בקולקציה מושפעים ממוטיבים וצורות מנייר מעולם המגזרות והפופ-אפ, אך עשויים מעור, ומותאמים  לטכניקה של שימוש בעור כמו הדבקה, תפירה, קיפול  וכו’
הקולקציה מחולקת לקבוצות, מסנדלים שטוחים ועד סנדלים בעלי עקב. כשהרעיון הוא שאותו מוטיב ייחודי קיים גם בשטוח וגם בעקב.

הצורות הלקוחות  מעולם הנייר הם: לב מעור שמשוכפל מספר פעמים ותפור זה לזה בחלקו האמצעי ,המראה שנוצר הוא לב פופ-אפ ומזכיר כרטיס ברכה של פעם. מוטיב הלבבות מופיע בנעל סירה עקב ובסנדל פיפ-טואו.

סנדל "טווס" בו  קצוות העור מקופלים ותפורים בשלוש שכבות וצבעים שונים. המראה שנוצר הוא מראה טווסי מיוחד. דגם זה נמכר גם ברשת האמריקאית הנחשבת  "אנטרופולוג’י"

קולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleofסנדל נוסף הוא סנדל יהלום בו מתקיים משחק של קונטור של צורה שמתקפל לצורה מלאה. הסנדל מופיע בפלטפורמה ובשטוח. עוד בקולקציה סנדל "שמש" בו העור מקופל כ"גלים" ותפור בקצוות ויוצר מעין צורה של שמש. גם סנדל זה נמכר ברשת "אנטרופולוג’י".

קיפול ומשחק בשני צבעים שונים של עור מופיע גם בנעלי סירה "פפיון", שטוחות ועקב ,בצבעים של קיץ כמו כחול קובלט, ירוק טורקיז  וכו.

סנדל נוסף בסדרה נקרא סנדל "כוורת" בו מודבק עור מחורר בצורת משושה אחד על השני בצבעים שונים ויוצר טקסטורה מקורית ומיוחדת.
נעל מוקסין מחוררת עם פונפונים מתאימה את עצמה ללקוחות שרוצות אווירת קיץ ,אך אינן חושפות אצבעות.

בנוסף מתכתב המותג עם הטרנדים העכשוויים בסדרת סנדלים עם רצועה סביב הקרסול ובשילוב  אבזמי זהב בוהקים.

בקולקציה עורות חלקים בצבעים חזקים כגון  אדום, כחול וטורקיז  בנוסף צבעי nude בגוונים של וורדרד ,כאמל ולבן וכמובן שחור אפור וחום בטכניקת brush

כמו שכבר צוין גם בעונה זאת נמכרים דגמים של המותג ברשת האמריקאית הנחשבת אנטרופולוג’י ובנוסף זכתה השנה נעל "הפופ אפ" של coupleof  לפרסום  בספר עיצוב Paradise of paper art   .

קולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleof

קולקציית קיץ 2013 של מותג הנעליים coupleof



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור