חיפוש באינדקס עסקים

אלסנדרו – לקים עולמיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אפריל 2010

חברת אלסנדרו המייצרת ומשווקת מזה כ-20 שנה מוצרים בתחום טיפול וטיפוח הציפורניים, הידיים והרגליים נוחתת בישראל. כל מוצרי החברה נועדו להעניק פתרונות ייחודיים, חדשניים ומפנקים במיוחד ללקוחותיה.
מתוך ראייה זו, פיתחה החברה שיטה ייחודית וראשונה מסוגה לאבחון וטיפול הציפורניים: שיטת אלסנדרו - לקים עולמייםמניקור ועיצוב בג’ל בהתאמה אישית תוך אפיון סוג הציפורן, המניקורפדיקור נעשים על פי השיטה האירופאית היבשה. שיטה זו הוכיחה את עצמה כשיטה סטרילית, לא פולשנית, ללא כל חשש לזיהומים ולכן מתאימה במיוחד בארצות חמות.
בשלב הראשון מיובאת קולקציית הלקים היוקרתית ובשלב השני ייובאו מוצרי הטיפוח והשיקום. חברת אלסנדרו זוכה דרך קבע בפרסים יוקרתיים בתחום היופי הודות לשילוב המנצח של איכות לא פשרות, חדשנות בלתי פוסקת ועיצוב יוקרתי.
אלסנדרו יצרה לקים עולמיים לציפורניים לאישה המודרנית המאופיינים בצבעים עדכניים, מרקם ייחודי ועיצוב יוקרתי. לק בניית ציפורניים של אלסנדרו מיוצר בטכנולוגיה חדשנית השומרת על טריותו ונועד לשימוש מלא בכל הבקבוק מתחילתו ועד סופו ללא כל צורך במדלל.
הלקים עמידים בפני התקלפות מהירה במריחה נכונה ושומרים על הברק לאורך זמן כלק שנמרח זה עתה. המברשת שעוצבה במיוחד לצורת הציפורן ובעלת פטנט ייחודי (Brush Pinsel Quick) מורכבת מ-500 שערות ומבטיחה מריחה מדויקת במיוחד תוך שמירה על הגוון המקורי של הצבע.
בחברה בה היופי פוגש את הבריאות לא תמצאו בלקים חומרים מזיקים ומייבשים ולכן גם שימוש קבוע ולאורך זמן בצבעים כהים אינו גורם להצהבת הציפורן. הלק נתמך על ידי שלושה מוצרים בסיסיים: שכבת base coat המזין, ridge filler הממלא את החריצים של הציפורן ו-top coat המייבש המהפכני המייבש את הלק ב-60 שניות. להיות מטופחת בכל מקום ובכל זמן – זה המוטו של אלסנדרו.

אלסנדרו - לקים עולמיים


אלסנדרו – לקים עולמיים



עמוד זה נצפה: 636 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור