חיפוש באינדקס עסקים

קורס לק ג'ל לנערות בקיץ – נייל סטודיו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 יוני 2018

רשת נייל סטודיו מציגה קורס קיץ לנערות בתחום המניקור והג'לים!

ממש לקראת חופשת הקיץ או החופש הגדול נאספים הורים וילדים סביב מתנ"סים וקייטנות וסוגרים פעילויות קייטנות חוגים מיוחדים ועוד מסגרות מעשירות לילדים – בזמן חופשת הקיץ והיעדר המסגרת.  ברשת בתי הספר למקצועות היופינייל סטודיו, משיקים הקיץ קורס חדש לבנות נוער קורס ג'לים מקצועי !

גם נערות בחופשת הקיץ יכולות ללמוד בצורה המקצועית והנכונה ביותר את מגוון השיטות למריחת ג'ל, את סוגי המניקור הנכונים להכנת הציפורניים לג'ל וכמובן את כל מה שיש לדעת ברמה המקצועית בתחום.
כל השלבים יוצגו במהלך הקורס, יודגמו פיזית ואף יתורגלו עד לשימוש נכון והבנת השיטה.

כיתה בסניף נייל סטודיו חולון כבר מוכנה לקבלת הנערות לקיץ. צילום יחצ

קורס הנערות לקראת הקיץ יהיה בנוי כך שהנרשמות ילמדו את השיטות המתקדמות ביותר בתעשיית המניקור והלק ג'ל החל מיסודות הציפורן, חיטוי ועיקור, אבחון נכון ומקצועי של מצב המטופלת, מניקור ג'ל יבש וג'ל מכשורי, ציפוי ציפורן טבעית בג'ל, ואף עיצוב פרנץ' וקישוטים בסיסיים.

כבר מעל עשור מלמדים בנייל סטודיו את מיטב השיטות המובילות בתחום היופי, בין הקורסים המובילים והבולטים – כל שיטות המניקור, פדיקור ג'לים בניית ציפורניים וביניהן גם שיטת האיפור הקבוע, עיצוב הגבות והסרות שיער.

קייטנת נוער בנייל סטודיו

מחיר קורס הקיץ לנערות:  2000 ₪ כולל מע"מ (אבל בוגרות הקורס יוצאות עם ציוד מקצועי בשווי של חצי ממחיר הקורס, כמו מנורת לד של נייל סטודיו, ג'לים מבית OPI ועוד).
וכמובן מה שלא קורה בקייטנה אחרת – מקבלים תעודה מקצועית של מניקור ג'ל ☺

לבירור נייל סטודיו: קורסים נייל סטודיו . 1700-700-037.



עמוד זה נצפה: 6,509 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור