חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים בעולם טיפוח הציפורניים – חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 דצמבר 2009

מאת: מורן קרונברג
פורסם: יום שישי – 18/12/2009, 12:03

טרנדים בעולם טיפוח הציפורניים - חורף 2010. PINKIE

עולם האופנה כבר קבע כי בחורף הקרוב ישלטו בפלטת הגוונים של בקבוקי הלאקים גוונים אפלים של סגול עמוק, אינדיגו ואפור מעושן – גוונים בעלי דומיננטיות ונוכחות מרשימה אשר יחממו לנו את קצות האצבעות… טרנד חדש בקישוטי ציפורניים: קישוטי אקריל ועוד כמה עובדות מעניינות על בניית ציפורניים.
למראה הציפורניים שמור מקום חשוב בעולם הטיפוח הנשי. מדי עונה אנו נחשפים לטרנדים שונים המתפתחים לצד מגמות אופנה חדשניות השובות אותנו כל פעם מחדש. לקראת חורף 2010 עולם האופנה קבע כי קשת של צבעים אפלים בגווני סגול עמוקים, אינדיגו (כחול כהה), אפור מעושן ושחור היא הטרנד החם בעולם הציפורניים. החורף הנוכחי אם כן, מאופיין בשילוב של פלטת גוונים חזקים, עמוקים ומעושנים, גוונים מרשימים ונועזים במיוחד.
רגע לפני שהעונה הקרה כבר כאן, הדס סלילת, קוסמטיקאית ופדיקוריסטית מוסמכת, מסניף PINKIE (פינקי) מעדכנת אתכן בטרנדים הכי חמים בעולם הציפורניים של חורף 2010:

  • הצבעים והגוונים הטרנדיים אמנם משתנים בכל עונה, אך ללא עוררין, הפרנץ’ מניקור מוביל טרנדים בעולם טיפוח הציפורניים - חורף 2010. PINKIEבאופן מוחץ על כל מגמה אופנתית עכשווית. אופנת הפרנץ’ מניקור הצובעת את קצות הציפורניים בלבן בדומה לטיפקס עדיין מככבת ובגדול עם שדרוגים ושילובים של הצללת גוון נוסף כמו כסף, זהב או כל גוון מתכת יוקרתי. הוא משתדרג משנה לשנה ומפרנץ’ מניקור מסורתי, הוא מציע כעת גם קצוות ציפורניים בצבעים אופנתיים עם גימורים מעוטרים באבני קריסטל ומדבקות.
  • שימוש בצבעי לק קונבנציונאליים, הפכו להיות נחלתן של הנשים השמרניות שמתעקשות בנאמנותן לגווניי האדום, הורוד, הכתום, החום והלבן.
  • הטרנד שכבש זה מכבר את ארה"ב ואירופה, כובש עתה גם את ישראל: מדובר בפיסול קישוטי אקריל תלת מימדים לציפורניים. גם קישוטים באמצעות חומר ג’ל היוצר קישוטים במראה BUILD IN בדומה למראה אקווריום מרשים במיוחד. יצירת הקישוטים דורשת שליטה מלאה במכחול ויכולת אמנותית ליצירת פרחים זעירים היוצרים מראה עשיר בעל נוכחות מרשימה במיוחד.
  • בנוסף לטכניקות הנ"ל, קיימת טכניקת ה-אייר בראש שבה אקדח אוויר משמש להתזת צבע ובעזרתה יוצרים מספר רב של סגנונות בעלות תוצאות אומנותיות מרשימות מאד.
  • מבנה ציפורניים רחב נדחק הצידה לטובת מראה צר ומחודד.

מבט בכפות ידיה וציפורניה של האישה יכול ללמד על אורח חייה ועל סגנונה הייחודי. כפות ידיים מטופחות וציפורניים יפות הן לא איבר מולד אלה איבר הדורש שיגרת טיפוח ותחזוקה שוטפת בבית או במכון מקצועי. סלילת, מציעה לכן כמה טיפים שיסיעו לכן לשמור על מראה מטופח ויפה של כפות הידיים והציפורניים:

  • עבודות הבית – חשוב להקפיד לעבוד רק עם כפפות. הימנעו מעבודה עם חומרי ניקוי חזקים ללא הגנה על כפות הידיים והציפורניים. השתדלו לעבוד יותר עם כריות האצבעות ופחות עם הציפורניים.
  • הקפידו על מריחת קרם ידיים מספר פעמים ביום. חיוני להשתמש בקרם בעל הגנה גבוה טרנדים בעולם טיפוח הציפורניים - חורף 2010. PINKIEמפני נזקי השמש. בזמן שהייה מחוץ לבית, חשופות הידיים לשמש ולפגעי הסביבה, לכן רצוי להחזיק קרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה גם בתיק וגם ברכב.
  • פילינג לכפות הידיים – בשונה מפילינג לעור הפנים שבו הגרגירים עדינים, לעור היד הפילינג גס יותר ונועד לחספס ולהסיר את השכבה העליונה של תאי העור המתים. באופן זה העור מתעדן ומתרכך. מומלץ להשתמש בפילינג המכיל מרכיבים צמחיים כגון אקליפטוס, מרווה, ואלוורה.
  • רצוי להגיע למניקוריסטית מקצועית באופן קבוע על מנת לקבל טיפול טיפוח ויופי לציפורן. חשוב לבדוק מראש את המכון ולהבטיח מקום מוסמך ומקצועי אשר בו מחטאים את המכשירים ע"מ להימנע מהדבקות במחלות שונות ובעיקר בפטרת.
  • לנשים שאינן מצליחות להאריך ציפורניים או לנשים כוססות שאינן מצליחות להתגבר על הכסיסה, קיימת האפשרות להדביק או לבנות ציפורניים מלאכותיות. לכוססות מומלץ להיעזר בטכנאית ציפורניים מוסמכת ומקצועית אשר תבנה להן תכנית טיפול לשיקום והבראה של הציפורן.

סלילת מעדכנת בנתונים אודות עולם טיפוח הציפורניים של נשות ישראל:

  • כ-50% מהנשים בישראל, בחתך גילאים של 17 עד 60, נוהגות לצרוך שירותי טיפוח לציפורניים באופן קבוע. רוב הלקוחות הצורכות שירותי בניית ציפורניים הן בנות 28 ומעלה. סלילת מסבירה כי הסיבות של צריכה נמוכה בחתך גילאים של 17 עד 28 הן בדר"כ שירות צבאי, טיולי תרמילים, ואמאות מטופלות בפעוטות.
  • רוב הנשים הבונות ציפורניים (מעל 50%) מעדיפות את המבנה המרובע. הצעירות בגילאים של 20-23 מעדיפות את המבנה המרובע המתרחב.
  • כ-30% בוחרות במבנה העגול והמסורתי הנמנה בעיקר עם חתך גילאים מתקדם יותר או לחילופין עם השמרניות שביניהן. הן מבקרות אחת לחודש אצל טכנאית הציפורניים לצורך מילוי, ומקפידות להחליף לאק או קישוט אחת לשבועיים.
  • בעלות ציפורניים טבעיות מקפידות על ביקור מניקוריסטית מקצועית לצורך שגרת טיפול של אחת ל-5.
  • כ-30% מהנאמנות לשגרת טיפוח של ציפורניהן, מעדיפות לאקים אדומים בדרגות כהות שונות. הגוונים הסמוקים עדיין משמשים כקלאסיקה נצחית ומסורתית.

PINKIE – מניקור, פדיקור והסרת שיער אקספרס, מאפשר לכל אחת להתפנק בזמן שנוח לה ולקבל מהצוות המקצועי של פינקי טיפול מסור להרגשה רעננה ומאושרת.
לפרטים נוספים והזמנות לחצו על
PINKIE



עמוד זה נצפה: 637 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור