חיפוש באינדקס עסקים

L’Oreal נבחרה לאחת החברות האתיות בעולם לשנת 2015

פורסם מאת: בתאריך: 11 מרץ 2015

L’Oreal נבחרה לאחת החברות האתיות בעולם לשנת 2015

זו הפעם השישית שקונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם נבחר לתואר זה ע"י מכוןEthisphere  מבין מאות חברות בינלאומיות

לדברי קרול אברג’יל, מנהלת תחום האתיקה בלוריאל ישראל, "כאשר בודקים חברות הקיימות 100 שנה
 
ויותר, וממפים את המכנה המשותף, מוצאים תרבות ארגונית והקפדה על אתיקה אישית ומקצועית".
 
לוריאל, קונצרן הקוסמטיקה הגדול בעולם, נבחר ל"אחת מהחברות האתיות בעולם לשנת 2015" ע"י מכון Ethisphere, ארגון בינלאומי בלתי תלוי המקדם יצירה ושיתוף של סטנדרטים באתיקה עסקית, ממשל תאגידי, מלחמה בשחיתות וקיימות.
זו הפעם השישית שלוריאל זוכה בתואר היוקרתי המוענק לארגונים הפועלים להעלות את הרף בכל הנוגע למנהיגות אתית והתנהגות תאגידית.
מכון Ethisphere בוחן מדי שנה מאות חברות בינלאומיות מתעשיות שונות ובוחר את החברות האתיות בכל תעשייה. בין הקריטריונים שנבדקים: קודים של אתיקה, היסטוריה רגולטורית, הערכת ההשקעה בחדשנות וקיימות, אזרחות תאגידית ועוד.

לצד לוריאל, שזכתה בתואר החברה האתית ביותר בתעשיית הבריאות והיופי, מופיעות ברשימת החברות האתיות ביותר מגוון חברות נוספות דוגמת גוגל, פורד, אינטל, סטארבקס ו-H&M. 

לדברי מנכ"ל ויו"ר לוריאל העולמית ז’אן-פול אגון, "הבחירה בלוריאל בתור אחת מהחברות האתיות בעולם זו השנה השישית גורמת לנו לגאווה רבה, מפני שהיא נובעת מהמחויבות העמוקה של כל אחד מעובדינו לנושא זה. עבורנו, אתיקה היא חובה חיונית. תרבות חזקה של יושרה היא יתרון תחרותי המעניק לארגון ערך ארוך טווח.
לדברי קרול אברג’יל, מנהלת תחום האתיקה בלוריאל ישראל, "כאשר בודקים חברות שקיימות 100 שנה ויותר, וממפים את המכנה המשותף, מוצאים שהמכנה המשותף המרכזי הוא תרבות ארגונית והקפדה על אתיקה אישית ומקצועית".
כחלק ממאמציה לחיזוק הסטנדרטים האתיים בפעילותה, הודיעה לוריאל בשנה שעברה על תכנית Sharing Beauty with All. במסגרת התכנית נקבע, כי עד שנת 2020 תפחית לוריאל את פליטת הפחמן הדו חמצני במפעליה ובמרכזיה הלוגיסטיים ברחבי העולם ב-60% ותחייב את כל הספקים המובילים שלה לשפר את הביצועים הסביבתיים שלהם גם כן.
בנוסף, מציגה התכנית סדרה של צעדים לתמיכה בקהילות מוחלשות ברחבי העולם, ועוד.
 
קונצרן לוריאל העולמי מעסיק 78,600 עובדים ברחבי העולם, מתוכם למעלה מ-1000 בישראל (קבועים ומיקור חוץ). מכירות הקונצרן העולמי בשנת 2014 עמדו על כ-22.5 מיליארד אירו.

מנעד המותגים בלוריאל ישראל: לנקום, קיל’ס,  איב סן לורן, ג’ורג’יו ארמני, דיזל, ויקטור אנד רולף, רלף לורן, קאשרל, לוריאל פריז, גרנייה, מייבליין ניו יורק, אססי, לוריאל פרופסיונל, קרסטס, מטריקס, וישי ולה רוש פוזה. 



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור