חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות חורף 2011 – קדימה לעבר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ינואר 2011

תסרוקות חורף 2011 – קדימה לעברחורף 2011 מחזיר אותנו לשנות ה- 20, למרלין מונרו, לבריג’יט ברדו ולכוכבות הוליווד הקלאסיות. מראה השיער הופך להיות רך יותר, גלי וקופצני, גמיש ומתנועע ברכות. מראה רומנטי כובש, קלאסי נשי וסקסי בטירוף. הבייביליס נכנס למגירה ובמקומות עולים לבמה הרולים החמים שמגלגלים עליהם את השיער, ממתינים כחצי שעה להתקררות הרולים וכשמסירים מתגלה שיער גלי, עשיר ושופע. את השיער אפשר לאסוף לתסרוקות אסופות ברישול מוקפד, שיער שנראה עשוי היטב בתסרוקת כשכל קווצה מונחת במקומה ומשמשת כחלק ממראה שלם.

לא רק השמלות חוזרות למראה הקלאסי של העבר, אביזרי האופנה ואביזרי השיער חוזרים יחד איתן בזמן ומביאים מראה שיער מסודר, מעט נפוח ולא צמוד אל הקרקפת, כיוונים של קארה, עם פוני ארוך שנופל הצידה ומתמזג עם הקארה, עם אוזן חשופה ושיער שמתרומם מעליה… קלאסיקה, כבר אמרנו?

גם הכובעים חזרו לאופנה ואנו רואים יותר ויותר כלות משלבות כובע עם שמלת הכלה שלהן. עיצוב השיער לחבישת כובע מחייב גישה מקצועית ספציפית ותסרוקת הכלה נעשית בקו שיתאים לכובע ולסטייל הכללי.מעצבי שיער המציעים תסרוקות ערב ותסרוקות כלה יכולים לחזור ולצפות בסרטים הקלאסיים של אז, או אפילו בסרט "ההחלפה" עם אנג’לינה ג’ולי ולקבל השראה למראה הנכון לחורף 2011.

אמיר אליהו מוביל את אופנת השיער לחורף 2011 ומדריך מעצבי שיער להיכרות עם הטרנדים הלוהטים של התסרוקות הקלאסיות שכבשו את בימות תצוגות השיער בעולם.



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור