חיפוש באינדקס עסקים

החלקה יפנית לפתיחת השבוע של יגאל ויצמן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 ינואר 2011

החלקה יפנית לפתיחת השבוע של יגאל ויצמןהשבוע התחיל עם לקוחה ממתינה בכניסה. מצב הרוח שלה השתקף במבע העיניים – איזה עצבים!!! "נמאס לי שכל פעם שיורדות כמה טיפות גשם השיער שלי מתמרד, מתנפח וקופץ לכל כיוון שמתחשק לו. כמה התאמצתי לעשות פן לבד והבוקר אני קמה ובגלל שיש קצת גשם בחוץ, השיער שלי נראה כמו מטאטא" – רטנה – "אני רוצה החלקה יפנית ודי!". צודקת.
החלקה יפנית היא שיטה מצוינת להרגיע את השיער, למנוע היווצרות פריזים קופצניים ומרגיזים, ליצור מראה שיער חלק רגוע ומעוצב בלי מאמץ מיוחד אחרי חפיפה או בכל מקרה בו השיער נרטב. החלקה יפנית היא שיטה מצוינת למראה שיער מעוצב חלק מבריק ומטופח תמידית.

ההחלקה היפנית מזינה את השיער לעומקו ומעניקה לו מגע משיי, חלק בריא ומרשים. כל מי שמתמודדת עם שיער גלי או מתולתל ומעצבת אותו בעצמה או אצל מעצב השיער שלה בפן למראה שיער חלק, צריכה לחשוב רגע ולהחליט. אם את מעדיפה את השיער שלך חלק, למה להתמודד כל פעם עם מייבש השיער או המחליק הקרמי להשגת המראה החלק? למה לדאוג בכל פעם שהשיער נרטב, ולרוץ לעשות פן? למה לחזור מהבריכה או להיכנס הביתה מהגשם כשהשיער נפוח, פרוע ולא מסודר?

אם את רוצה שיער חלק – פשוט תעברי החלקה יפנית וזהו.
ואם לעבור החלקה יפנית בחרי את מעצב השיער שיבצע אותה עבורך בקפידה. מעצב שיער מיומן ומנוסה שיכול להתאים לשיער שלך את הגישה הנכונה שתניב את התוצאה הרצויה – שיער חלק, גמיש ומשיי, מבריק ומלא חיים.



עמוד זה נצפה: 372 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור