חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת לערב סילבסטר 2013

פורסם מאת: בתאריך: 11 נובמבר 2012

תסרוקת לערב סילבסטר 2013ערב הסילבסטר הינו גדוש ניצנוצים וסטייל. זה ערב שמסמל את השיק החדש לשנה החדשה והפעם 4 תסרוקות שאת חייבת לעצמך באדיבות ארז אלון, מומחה השיער של לוריאל פריז.

  • הגבהה – לשנה שתיקח אותו גבוה:
    לוק שנלקח משנות ה-50’ וה-60’. מה שצריך זה מסרק צפוף, ספריי וכמה סיכות סבתא. מחלקים את השיער בקו אחד מאוזן לאוזן. את החלק האחורי מנפחים ע"י ציפוף (סירוק הפוך) שבילים, שבילים. ואז בעזרת הידיים מברישים את השיער שנשאר מקדימה על השיער המנופח ומרססים מעט בספריי אלנט על הכול. 
    את כל השיער שנשאר מאחור מלפפים בעדינות ומצמידים לראש ובעזרת מספר סיכות שמבטחים כי הליפוף לא יזוז. זהירות בסגירה עם הסיכות שלא להוריד יותר מידי את הנפח. אז, מניחים קשת מקדימה צמודה ודוחפים אותה מהמצח ועד לקו בין האוזן לאוזן, כך ייווצר קו ברור בין החלק ההדוק מקדימה ולחלק המוגבה בקודקוד.
    הטוויסט שלך – קשת עם נוצות.
     
  • הלהיט "ספוג גולגול" – לשנה מסחררת בטירוף:
    לשם כך רכשי לך ספוג גולגול. ניתן לרכוש במספרות או בחנויות למוצרי שיער. העלות נעה בדרך כלל בין 6-20 ש"ח תלוי גודל וטיב הספוג. לאחר מכן אוספים לקוקו גבוה ומתוח ונקי בעזרת מברשת ומרססים היטב את הראש בעזרת ספריי אלנט (חובה). סוגרים בגומייה. מעבירים את זנב הקוקו דרך חור הספוג. מפזרים באופן אחיד את השיער סביב הספוג. את כף היד השמאלית מניחים על הספוג בכדי שהשיער שפוזר סביבו לא יזוז ובעזרת יד ימין מסובבים את השיער אל מתחת לספוג ומבטחים את השיער שלופף בעזרת סיכות סבתא, כ-5 סיכות בערך. מרסיסים את יצירת הפאר הזאת במעט ספריי אלנט ויש לך תסרוקות מטורפת.
    הטוויסט שלך: סיכת קריסטלים מנצנצת.
     
  • צמה מרושלת אך מעוצבת – לשנה קלילה ואוהבת:
    תסרוקת אשר הולכת עם בגד קצת יותר נון שאלנט, בגד קצת יותר "זורם". צמה מרושלת בנוסח לא התאמצתי. פתחי שביל בצד היפה יותר שלך, הברישי את כל השיער לצד אחד, קלעי צמה וסגרי אותה בגומייה קטנה. עכשיו בעזרת הידיים הרחיבי בעדינות את הצמה ע"י מתיחה קלה של הצמה מצדדיה לאורכה. כבסיס לצמה, ניתן לעבור על כל השיער עם בייביליס ואז לא צריך להבריש את השיער אלא מיד לאסוף לצמה. אז כמובן, ניתן גם לשמור כמה חתיכות קטנטנות בחוץ, כאילו ברחו להן למטרת הלוק "המרושל" או שניתן לעשות פן חלק ואז לעשות את הצמה גם נקייה והדוקה, פשוט כשאוספים את הצמה הצידה לרסס במעט ספריי אלנט. את הצמה יש למתוח בסוף רק טיפונת לקבלת נפח קליל.
    הטוויסט שלך: גומייה נוצצת במיוחד.
     
  • קוקו סוס – לשנה שתיקח אותך רחוק:
    קוקו סוס מנצח לא מחליפים. עברי על השיער עם פן בכדי להחליק אותו. הרימי את השיער לקוקו מתוח וגבוה. רססי את השיער בספריי אלנט, הברישי טוב שוב וסגרי בגומייה. קחי חתיכת שיער קטנה מתחתית הקוקו ולפפי סביב הגומייה במטרה להסתירה. את הקצה של הליפוף סגרי עם סיכת סבתא. חלקי את הקוקו ל-3 חלקים וכל חלק לפפי סביב הבייביליס ולאותו כיוון. בסוף כל חלק רססי עם מעט ספריי אלנט. עם סיום התלתול, בעזרת הידיים לפפי את כל השיער יחד למראה של קוקו סיפרלה. רססי שוב במעט ספריי.
    הטוויסט שלך: סיכה קטנטנה דמוי יהלום בתוך הקוקו.

רוצה  לשדרג?

קני ספריי נצנצים או השתמשי בעדינות רבה בצללית אבקה מנצנצת ופזרי מעט על השיער למראה סופר גלאם. אל תשכחי שאיילנר יהיה מושלם לארבעת התסרוקות או לחילופין אודם בוהק צבעוני. השנה אדום, ורוד, סגול חציל וכתום יככבו על השפתיים ובכלל לא משנה מה תוסיפי, מרחי מסקרה שתעצים את הריסים והעיניים שלך, קצת סומק בלחיים וגלוס על השפתיים.

 



עמוד זה נצפה: 511 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור