חיפוש באינדקס עסקים

ZARA – קולקציית סתיו חורף 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 14 אוגוסט 2012

ההשראות לחורף הקרוב נשענות על ניגודיות בין מראה הרנסנס לסגנון הגותי.

אופנת הנשים של ZARA מציגה בקולקציית סתיו חורף 2012-13 קולקציה עדכנית, עכשווית המציגה את הטרנדים המובילים של האופנה, כאשר פעמיים בשבוע החנויות מתחדשות בדגמים חדשים לגמרי.

בכל עונה, זארה מביאה לכם את הטרנדים המובילים בעולם האופנה, בנוסף לפריטים הבסיסיים והקלאסיים, הקיימים בכל קולקציה ומתאימים לכל צורך.

במרכזה של קולקציית החורף של זארה השראות שונות ותקופות שונות ומנוגדות: סגנון הרנסנס המאופיין בבדים עשירים כגון קטיפה , סטאן ובורקד (בד רקום) לצד הסגנון הגותי מהתקופה העתיקה הכולל שימוש רב בעור, ניטים ובעיקר צבע שחור ואדום עמוק. את המראה משלימים תכשיטים גדולים משובצים באבנים שחורות , לצד אבנים צבעוניות.

שתי תקופות נוספות נותנות את השראתן לחורף הקרוב: שנות השבעים הבאים לידי ביטוי בבדים רכים וזורמים, הדפסים צבעוניים וסגנון בוהמי. לצד שנות השישים המאופיינים בתרבות הפאנק והרוק, השוברים מוסכמות ושמים דגש רב על חופש ואינדיבידואל.

הביגוד רווי ניטים וספייקים, שימוש רב בעור, בצבע שחור ושילוב של חולצות משובצות. את המראה משלימים תכשיטים, צמידים עם ניטים לצד שרשראות מלאות חרוזים.

פריטי המפתח למראה הנכון לחורף הקרוב הן: שכמיות OVER SIZE , חליפות בהדפס אחיד, פריטים מעור ושילובי פרווה על שרוולים ואמרות הבגד.

הדפסים : הדפסי פייזלי הנצחיים חוזרים גם בחורף לצד הדפסי פרחים ומשבצות.
טקסטיל : עור , פרווה , תחרה, קטיפה וסאטן הם הבדים המובילים של עונת החורף.

צבעים – צבעוניות רחבה החל מצבעי החורף האופיינים כגון: שחור , אפור, כחול רויאל וגווני החום, לצד אדום, כתום מעושן, פוקסיה וטורקיז עמוק.
נעליים- ההשראות של עולם הביגוד ממשיכות אל הנעליים, מגפיים שטוחות במראה צבאי בשילוב ניטים, נעליים מעור מבריק, נעלי פלטפורמה עם עקבים רחבים ונעלי ה- SLIP ON במגוון רחב של צבעים ועורות.

בנוסף, לקראת החג, זארה התהדרה במגוון פריטים באווירה חגיגית במיוחד וצבעוניות בהירה הולמת. הפריטים עשויים מבדים איכותיים ומגוון של גזרות.

קולקציית ZARA גברים לסתיו – חורף 2012/3

כבכל עונה, גם החורף ניתן למצוא במחלקת הגברים של ZARA את הטרנדים המובילים בעולם האופנה, בנוסף לפריטים הבסיסיים והקלאסיים, הקיימים בכל קולקציה ומתאימים לכל צורך.

קולקציית סתיו חורף 2012-3 של הגברים ב- ZARA כוללת  חליפות מסוגננות עם דיטלים ייחודיים כגון- סיכות מתכת, צבע דש שונה, טקסטורות מגוונות.

הצבע השולט, לא ספק, בעונה הנוכחית הינו הצבע האפור על כל גווניו. בזארה נוכל לראות טי-שירטים אפורות, מגוון חליפות אפורות מיוחדות, ג’ינסים בגווני אפור-שחור וכמובן סריגים.

הצבעוניות מתחלקת בחורף הקרוב לשניים:
צבעים חמים – גם בחורף הנוכחי, בדומה לחורף הקודם, שולטים מגוון צבעי השלכת וצבעי הפסטל העדינים כגון- וורוד עתיק, בז’, כתום עדין, אדמדם, בורדו.

צבעים קרים וכהים – ירוק בקבוק, כחול כהה, תכלת.
הקולקצייה כוללת סריגים גסים ועבים, סריגי "אובר-סייז" במגוון הצבעים הנ"ל לצד מעילי "אובר-סייז" רחבים וגדולים, גבריים מאוד. בין היתר יגיעו גם מעילים נפוחים ודמויי עור.

בדים עשירים וטבעיים – העונה, כחלק מהטרנד העולמי הגדול, גם אנחנו נשתמש בבדים עשירים כגון- צמר ברמה גבוהה (Fine wool), כותנה, הרבה פריטי עור.

ניטים – הדיטל הבולט ביותר בעונה הנוכחית. יהיה חלק מבלייזרים, טי שירטים, חולצות מכופתרות ונעליים.הדפסים וטקסטורות- טקסטורות עשירות, בהשראת ה"מטדור" הספרדי. נוכל לראות הדפסים מעניינים על טי-שירטים.סקיני – הסקיני העונה שולט בקולקציה, המון גזרות Slim ו Skinny.

 

  

ZARA – קולקציית סתיו חורף 2012/13

ZARA – קולקציית סתיו חורף 2012/13
ZARA – קולקציית סתיו חורף 2012/13 לגברים ולנשים



עמוד זה נצפה: 581 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור