חיפוש באינדקס עסקים

שעוני מארק ג’ייקובס ברשת פדני תכשיטנים

פורסם מאת: בתאריך: 8 ינואר 2012

שעוני מארק ג’ייקובס ברשת פדני תכשיטנים. צילום: גיא בוכלט.רשת פדני תכשיטנים קיבלה זיכיון לשיווק והפצה בלעדיים למותג השעונים של המעצב האמריקני המוביל מארק ג’ייקובס (Marc Jacobs), לעונת קיץ 2012 ומציגה קולקציית שעונים קלילה רעננה וצבעונית השומרת על קווים קלאסיים.

בני פדני, מנכ"ל פדני תכשיטנים, מסר "המותג מארק ג’ייקובס פונה באמצעות הקולקציה לקהל יעד צעיר, המחפש אביזרים אופנתיים בעלי שם עולמי. מותג השעונים החדש פונה לקהל סטייליסטי וצעיר, עם דרישות לצו האופנה המודרנית".

קולקציית השעונים MarcByMarcJacobs הינה קלילה, רעננה, צבעונית וקלאסית גם יחד. לצד עיצובים מרעננים, צבעוניים ומדליקים, משתמש מארק ג’ייקובס בשילובים החדשניים ביותר בעולם השעונים, כגון: סיליקון, אלומיניום, פלסטיק מיוחד, פלדת אל-חלד ועוד, שזורים בעיצובים מרהיבים ויצירתיים. קולקציית השעונים עוצבה במקביל לאלמנטים של המותג כולו,

השעונים מייצגים את האסתטיקה הייחודית של מארק ג’ייקובס ומאפשרים ללקוח לקבל נגיעה של יוקרה במחיר נוח: החל מעיצובים קלאסיים, נקיים, עגולים עם שלושה מחוגים, דרך עיצובים מיוחדים, צבעוניים בצורות שונות, ועד לדגמים ספורטיביים עם משחק צבעים מרהיב.על כל אחד ואחד מהשעונים מתנוססות בגאווה אותיות שם המותג – MarcByMarcJacobs.

מארק ג’ייקובס, מעצב יהודי אמריקאי מעוטר פרסים כבר מהשלבים הראשונים של הקריירה שלו. התווית MarkJacobs כבר התנוססה על מספר מותגים עוד בשנות השמונים. הפריצה הגדולה של המעצב המוכשר הזה הייתה כאשר בשנות התשעים מונה לתפקיד המנהל האומנותי של חברה בשם לואי ויטון והוא זה שהפך אותה לאייקון הגדול והמפואר שהיא היום.

במקביל האימפריה גדלה והמותג MarcJacobs נהיה לשם דבר בתחום האופנה. הוא מעצב הכל החל מבגדים, משקפי שמש, תיקים, אביזרים ושעוני יוקרה הידועים במראה הגדול, הצבעוני והעשיר ביהלומים. עם הביקוש המתמיד הוציא מארק ג’ייקובס את המותג הצעיר והקליל MarcByMarcJacobs שמכיל בתוכו שעונים צעירים, קלילים, צבעוניים כאשר גם עליהם מתנוסס בגאווה שם המותג בווריאציות שונות ומשונות.

מארק ג’ייקובס ידוע ביצירתיותו, בהצלחתו ובמוחו הקודח לעיצוב רב גוני ומדהים ולכן המותג כל כך מוכר, מוערך ושמו מתנוסס בגאווה כמעט על כל פריט שהוא מעצב.



עמוד זה נצפה: 587 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור