חיפוש באינדקס עסקים

מזוודה חכמה- IN, אובר וויט- OUT

פורסם מאת: בתאריך: 10 אוגוסט 2015

לארוז לחופשה זו משימה לא פשוטה כלל, במיוחד שחברות התעופה צימצמו לנו את המזוודות מ-2 לאחת בלבד. אז איך אורזים מלתחה מושלמת לכל חופשה ואפילו משאירים מקום לשופינג?

מילת המפתח: תכנון
 
אריזה חכמה מתחילה תמיד בתכנון. זה הזמן להיות ריאליסטית לגבי הבגדים שאת "חייבת". קחי בחשבון את היעד, מזג האוויר, אורך החופשה וסגנונה. אין טעם לארוז את שמלת הנשף החדשה שלך לחופשת בטן-גב בתאילנד…
 
מקסמי כל בגד
 
ארזי בגדים שניתן לשלב אחד עם השני וותרי על בגדים שמתאימים רק לבגד אחד ספציפי. צרי מלתחה חכמה ופרקטית שלא רק תחסוך לך מקום, אלא גם תחסוך לך כביסה אחרי שתחזרי מהחופשה.. 
לא בטוחה מה הולך עם מה? פרסי על המיטה את הבגדים ושלבי בינהם. לחופשה בת שבוע, בחרי שלושה זוגות מכנסיים (כולל זוג הטיסה) ושלבי להם שלוש חולצות שונות שמשתלבות נהדר עם כל זוגות המכנסיים. צרפי עוד שמלה והופ- יש לך מלתחה מושלמת לנסיעה. 
 
מזג האוויר
 
נשמע מובן מאליו נכון? אז זהו, שלא! נשים רבות אורזות לפי מזג האוויר הנוכחי בארץ (מי אמר שהחום לא משפיע עלינו) ודוחפות, על הדרך, ז’קט למקרה שיהיה קריר, מה שלא פעם גורם לך לטייל 10 ימים עם אותו ז’קט. בדקי את מזג האוויר במועד הכי קרוב לטיסה, כך שתהיי מוכנה ותארזי רק מה שרלוונטי.
 
קמטים
 
ותרי מראש על בגדים שיאבדו כל צורה ויתקמטו במזוודה. ארזי בגדים שאת לא חייבת לגהץ.
 
אירופה HERE I COME!
 
בשנים האחרונות מזג האוויר באירופה הפכפך למדי; רגע חמסין ורגע גשום, על כן הקפידי לבדוק את מזג האוויר והתכונני לכל מצב. חופשות באירופה כוללות בדרך כלל טיולים רגליים רבים, על כן, השאירי את הסטילטו בבית וביחרי נעלי הליכה נוחות ועוד זוג נעליים ליציאה (בדגש על נוחות!). ביחרי בגדים שנוחים לך ובעיקר שניתן ללבוש אותם גם כשקר וגם כשחם. מה זאת אומרת? ג’ינס וחולצה קצרה הם אופציה נהדרת למזג אוויר חם ובשילוב ז’קט או שאל- הם גם פרקטיים כשקר. אם ממש קר, את תמיד יכולה לגרוב גרבונים (ולקנות אותם שם בגרושים), והופ יצרת לך לוק פונקציונאלי. רוצה לחסוך במקום? ביחרי שאל אחד קלאסי ונקי שמשתלב לך עם הכול –  הוא גם לא שוקל, גם לא תופס מקום במזוודה וגם פרקטי.
כמו כן, גם שמלה (עם שרוולים קצרים או בלי) תעשה את העבודה נאמנה בכל מזג אוויר. כשחם לבשי אותה AS IS, כשקר- הוסיפי לה גרביונים וז’קט. שמלה חלקה וקלאסית תאפשר לך ללבוש מעליה כמה שכבות שתירצי.
 
טיפים לחופשה חכמה
 
חופשת בטן-גב
 
חופשת בטן-גב בתאילנד או ביוון מאופיינת בדרך כלל בחוסר מעש בבילוי מרבית הזמן על חוף הים או שפת הבריכה ובבילוי ליילי בפאב או במסיבה. הבגדים לבריכה יכולים להיות אותם הבגדים, או שתי מערכות בגדים לאורך כל החופשה, שהרי את תלבשי אותם בדיוק  חמש דקות ביום ובמעבר מחדר המלון לבריכה. קולקציית בגדי הים תלויה בזמן השהות שלך. בכל מקרה מומלץ לקחת 2 בגדי ים (כך תוכלי לכבס ולייבש בין כל שימוש). שלבי שני זוגות משקפי שמש, זוג מכנסיים קלילים (טוב גם לערב או רק עם בגד הים, וזוג נעליים שטוב גם לטיסה, גם ליום-יום וגם לערב. כמובן שאי אפשר בלי זוג כפכפי אצע לבריכה. אם תכננת לעצמך לו"ז מסיבות צפוף, הקפידי לבחור שמלה או בגד לכל מסיבה (שהרי את לא רוצה שתמונותייך בפייסבוק יהיו עם אותה שמלה כל הטיול). רוצה לחסוך עוד מקום? ארזי שמלה (לא חשוב הצבע) ותכשיטים דומיננטיים כמספר המסיבות, למשל לשלוש מסיבות שונות; שמלה אחת לבנה, שלוש שרשראות זהב באורכים שונים וצמידי זהב, שרשרת חרוזים גדולה, זוג עגילי שנדלייר גדולים וחגורה. כך סגרת לעצמך שלושה לוקים שונים לגמרי- מבלי להתאמץ או לסחוב. אין צורך לארוז 15 זוגות נעליים. בואי נודה באמת, חוץ מאותך- זה לא מעניין אף אחד אם את נועלת היום את נעלי המסיבה שנעלת אתמול.  אם את לא נמנת על הבלייניות ומתכננת לסיים את הערבים בבר במלון, את יכולה להוסיף שתי מערכות לבוש לערב ולסגור את המזוודה.

מסע שופינג.
 
מתכננת לעצמך חופשה שכל כולה על טהרת השופינג? ובכן, תשכחי ממסלולי תצוגות האופנה והיי פרקטית! ארזי שניים שלושה לוקים (כולל לוק טיסה) לחופשה בת שבוע. השתגעתי? לא! זכרי שאת טסה לשופינג, משמע, כבר ביום הראשון תבזבזי מרשרשים ותעמיסי בגדים, על כן, אין טעם להעמיס במזוודה בגדים מהארץ שיתפסו לך מקום ולא יעניקו לך את החופש למלא רכישות חדשות. והבגדים שאת מביאה מארץ הקודש? מכנסיים וחולצות שקל לפשוט וללבוש (בכל זאת את הולכת להתפשט ולהתלבש לפחות 8 פעמים ביום), נעליים נוחות להליכה והתרוצצויות (את הסטילטו תשאירי בבית), וכמה שפחות תכשיטים (שיעכבו אותך ויגרמו לך לאי נוחות במדידות). ביננו, למוכרות לא באמת אכפת אם את לובשת קסטרו או לילהמיסט כשאת נכנסת לחנות, שהרי אנחנו לא ג’וליה רוברטס באישה יפה. בחרי בגדים פשוטים ונוחים והצטיידי כמובן בטרולי שילווה אותך ברכישות (מניסיון, בחצי שעה הראשונה של השופינג זה ממש כיף לסחוב את השקיות. לאחר מכן זה פשוט מעיק, וגרוע מכך- את עלולה לאבד שקית בדרך). 
העדיפי לארוז בגדים ומגבות שלא אכפת לך לזרוק או להשאיר שם, כך שיפנו לך מקום במזוודה לרכישות החדשות.
 
כיצד לארוז לחופשה
 
חופשה לוהטת: 
 
נוסעת למקום חם ולוהט? זו ההזדמנות שלך "להתפרע" וליצור טוטאל לוק א-לה בנות סקס והעיר הגדולה בדובאי. איך?
 
צבעים זהובים נראים נהדר על עור שזוף. תכשיטים מזהב יעשו היטב את העבודה. 
שמלמלות וטוניקות ים יהפכו את מלתחת החופשה שלך למושלמת ופרקטית; ניתן ללבוש אותם בקלות מעל בגד ים או להלביש אותם עם מכנסיים או תכשיטים לבילוי.
 
שמלות מקסי הן הלהיט בחופשות ביעדים חמים. השמלות יכולות להתאים גם מעל בגד ים וגם כבגד ליום יום ולבילוי, בניחוח הבוהו-שיק. שווה לארוז שתיים!
 
קוויקי:
 
נוסעת לחופשה קצרצרה של סופ"ש בעיר? ארזי בחוכמה ואל תעמיסי מלתחה של שבועיים "כי לא בטוח מה יתחשק לנו לעשות". תכנני מראש את המלתחה כך שתהיה פונקציונאלית גם לבילוי יומי וגם לערב. 3 טיפים חשובים;
 
בגד ורסטילי:
 
בחרי בטוניקה או שמלמלה שניתן לשלבה בצורות שונות וליצור ממנה מראות אחרים ליום ולערב בעזרת שילוב נכון של תכשיטים ופריטי לבוש שונים (כגון ג’ינס או ז’קט).


עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור