חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת לסילווסטר בחיפה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 דצמבר 2010

 

ערב פתיחת השנה האזרחית החדשה ואת מתארגנת לקראת האירוע החגיגי אליו הוזמנת.
תסרוקת לסילווסטר בחיפהאת מתכננת את הביגוד, השמלה, האביזרים, התכשיטים, קובעת פגישה עם בונת הציפורניים… הכל מוכן, רק להחליט על עיצוב השיער לערב הנוצץ.

תסרוקת הערב בה תתהדרי בערב הסילווסטר חשובה מאוד. השיער שלך הוא הכתר על ראשך, המסגרת לפנייך, הטאץ’ הקובע את הסטייל שלך בכל אירוע.
תסרוקת ערב חשוב לעשות קרוב ככל האפשר לשעת האירוע. השיער צריך לשמור על העיצוב והתסרוקת כשהיא נראית טריה ו"יושבת טוב" על הראש. הזמן הוא גורם קובע כי תסרוקת טריה לא נראית כמו תסרוקת מאתמול.
לכן, נשים רבות מנסות לקבוע תור אצל מעצב השיער שלהן ליום האירוע עצמו.

בגלל הלחץ צריך לציין כאן טיפ קטן וחשוב למי שמעוניינת להתהדר בתסרוקת ערב מדהימה במסיבת הסילווסטר. התקשרי כבר היום וקבעי תור למעצב השיער שלך. אל תחכי לרגע האחרון כי אז קיימת סבירות גבוהה שלא יהיה לו זמן, שהוא יהיה לחוץ ולקוחות רבים יצטופפו בסלון ממתינות לתורן. כשיש לך תור מסודר את רגועה ביודעך שהשיער שלך יעוצב בנחת וייראה מצוין.

טיפ נוסף הוא להשתדל להסתייע בשירותיו של מעצב שיער במקום מגוריך. נסיעה הלוך ושוב ביום האירוע מכבידה על לוח הזמנים שלך והדרך חזרה עלולה לקחת זמן שהוא גורם חשוב במראה השיער שלך. לחות באויר, טיפטוף גשם, רוח… כל אלה עלולים לקלקל את התסרוקת ולהשאיר אותך עם תסרוקת ערב לא מספיק מרשימה.
המסקנה: לעיצוב תסרוקת ערב בחיפה – קבעי עם מעצב שיער בחיפה. לתסרוקת ערב במרכז – קבעי עם מעצב במרכז… פשוט.

והעיקר שיהיה לך – ערב סילווסטר מהנה ושנה אזרחית מדהימה.



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור