חיפוש באינדקס עסקים

כל מה שרצית לדעת על מכונת תספורת

פורסם מאת: בתאריך: 12 ספטמבר 2012

כל מה שרצית לדעת על מכונת תספורתמכונת תספורת – מכשיר נוח וקל לשימוש גם בבית וגם במספרה. כמובן שמעצב שיער מקצועי מסוגל להוציא ממכונת התספורת תוצאות מוצלחות יותר מאשר אמא חובבנית המבצעת תספורת לילדים בבית. מכונת תספורת טובה היא מכונה שיש לה מספר פונקציות הניתנות לכיונון על מנת לשלוט בתוצאה המתקבלת.

מכונות התספורת של היום ניתנות לכיוונון לאורך השיער הרצוי ולבצע עיצוב שיער בקלות על הראש על מנת להשיג תספורת קצוצה בה אורך השיער על פני הראש שווה.

מכונת התספורת צריכה להיות מסוגלת להתכוונן החל מאורך שיער אפס (0) – שפירושו כמעט קרחת, עד אורך שיער של כמה מילימטרים ולשמור על אותו האורך לכל התספורת.

מכונת תספורת טובה צריכה להיות מסוגלת לגזוז את השיער גם כשהוא יבש וגם כשהוא רטוב. היא צריכה להיות מוסגלת לקצוץ גם שיער דק ועדין וגם שיער גס מקורזל ועבה.

נוחות השימוש במכונת תספורת מהווה גורם חשוב לפני רכישה. נוחות האחיזה במכונה, משקל המכונה ביד בזמן העבודה, מיקום חוט החשמל ועד כמה הוא עלול להסתבך ביד בזמן העבודה ולהפריע, רמת הרעש שהמכונה משמיעה – כל אלו הם גורמים שיש להתייחס אליהם בעת רכישת מכונת תספורת.

למרות שעלות מכונת תספורת, גם אם היא ברמה מקצועית גבוהה המאפשרת מגוון כיוונונים והתאמות, אינה יקרה במיוחד, עדיין מומלץ לקבל חוות דעת והמלצות לפני קניה של מכשיר התספורת. כשמתכוונים לקנות מכונת תספורת צריכים לקחת בחשבון שאין דין מכונת תספורת ביתית וזולה כדין מכונת תספורת מקצועית.

מכונות זולות לשימוש ביתי בנויות לרוב מחומרים זולים יותר העלולים להישחק במהירות, להתחמם תוך כדי עבודה ולעיתים נדירות ביותר – אף ליצור קצר חשמלי שיפסיק את פעולת המכונה באמצע התספורת. במכונות תספורת מקצועיות נוחות העבודה היא ברמה הגבוהה ביותר, נוחות האחיזה והשליטה במכונה תוך כדי עבודה, נוחות הכיוונון וכמובן, השלווה בידיעה שמכונת התספורת תחזיק מעמד למשך מספר גדול מאוד של תספורות ולא תשבוק חיים לאחר זמן קצר.

מכונת תספורת אמורה לשרת את מי שמתפעל אותה כמו גם את המסתפר. מצידו של המסתפר מכונת תספורת זולה עלולה למשוך בשיער, להכאיב ואף לפצוע. לכן לא כדאי לקנות את מכונת התספורת הזולה ביותר (ואולי גם לא את היקרה ביותר) אלא את מכונת התספורת שיש לה המלצות, שנמכרת על ידי משווק מוסמך ויש לה אחריות יצרן. מכונת תספורת מבית טוב תשרת אותך משך שנים של תספורות קצוצות.



עמוד זה נצפה: 563 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור