חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות קלאסיות בתל אביב בסגנון הלהיט הטלוויזיוני

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 דצמבר 2010

תסרוקות קלאסיות בתל אביב בסגנון הלהיט הטלוויזיוני מד מןהקולנוע היווה תמיד השראה לאופנת השיער וכל שובר קופות הוליוודי מחדש ומשפיע על העדפותינו האופנתיות. הסרט "מד מן" שמצליח לסחוף קהל אל אולמות הקולנוע מחזיר אותנו לשנות השישים המוקדמות ומכתיב אופנת שיער קלאסית ושיקית עם ניחוח נשי נוסטלגי וסטייל מודגש.

התסרוקות אסופות ברישול מתוכנן לבננה מאחור עם נפח קל מאחורה וכלפי מעלה. לביצוע התסרוקת הקלאסית הזו ניתן להשתמש בסיכות סבתא וספריי לשיער שיחזיקו את כל המבנה במקומו. תסרוקת אסופה ברישול תמיד יוצרת מראה שיער סתור וסקסי. התסרוקת הקלאסית הזו חוזרת בענק לתצוגות השיער העולמיות ואבי אם, מעצב התסרוקות הוותיק, מכיר את הסגנון מזה שנים רבות. ידי האומן של אבי מעניקות לשיער את המראה הנשי הסטייליסטי הזה במקצועיות שרק אומן שיער וותיק כמוהו מסוגלות ליצור.

התוצאה היא מראה אצילי, ומדהים שתרצי אולי לאמץ כתסרוקת לאירועים מיוחדים או לחיי היומיום. לשדרוג התסרוקת אפשר להוסיף לה פרפר, סרט, קשת או כל אביזר קישוט אחר לשיער ולהעניק לשיער מראה תמים ונעים, מראה בובתי וצעיר, או מראה פאם פטאל נועז.

עדיין מנסה להחליט על תסרוקת למסיבת הסילבסטר? היכנסי למרכז לטיפוח ויופי של יפית שי בתל אביב  הפקידי את שיערך בידי אבי אם, אומן התסרוקות הידוע, והתחילי את השנה בתסרוקת ערב קלאסית.



עמוד זה נצפה: 375 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור