חיפוש באינדקס עסקים

משקפונים ותיק טוק – הפרטים הקטנים עושים את ההבדל במספרה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 אוקטובר 2010

 

הפרטים הקטנים עושים את ההבדל, נכון? אז הנה פרטים קטנים שיעשו את כל ההבדל בין סתם ביקור אצל מעצב השיער לביקור אצל מעצב שיער שאכפת לו ממך, הלקוחה ומאיכות חייך.

משקפונים – מוצר מהפכני המיועד לכיסוי ידיות המשקפיים תוך כדי המתנה עם צבע או טיפוח כימי על הראש אצל מעצב השיער.

כמה פעמים ישבת אצל מעצב השיער עם חומר על הראש, בהמתנה ורצית לראות היטב את הסביבה? כמה פעמים רצית להרכיב משקפי קריאה על מנת שתוכלי לקרוא מגזין תוך כדי המתנה אצל הספר? רגע. אבל מה עם המשקפיים? הידיות יתלכלכו. הצבע יהרוס את המרקם של ידיות המשקפיים שלך… מה לעשות?

היום כבר לא צריך להתלבט. משקפונים – הפתרון להגנה על ידיות המשקפיים שלך בזמן ההמתנה עם חומר על הראש אצל הספר. מוצר חד פעמי שמטרתו להגן על ידיות המשקפיים שלך מפני מגע בצבע שיער או חומרים כימיים חריפים אחרים. ועוד בעיה נפוצה אחת, אם את יושבת אצל מעצב השיער עם חומר על הראש והסלולארי שלך מצלצל פתאום? מה לעשות? הסלולארי יתלכלך. בדיוק בשביל הרגע הזה הומצא ה"תיק טוק" – מעטפת חד פעמית לכיסוי הסלולארי ולהגנת המכשיר מפני מגע בצבעי שיער וחומרים כימיים אחרים.

מעצבי שיער היו מציעים פתרונות מאולתרים לאי הנוחות של הלקוחות בנוגע להרכבת משקיים או שימוש בסלולארי כל עוד הן יושבות עם חומר על הראש. פתרונות מאולתרים כמו אצבע חתוכה מכפפת גומי, נייר כסף מגולגל סביב ידית המשקפיים. לא נוח, לא נעים ולא מקצועי.

כיום כבר לא צריך לאלתר. משקפונים ותיק טוק נותנים מענה מקצועי אסתטי ונוח לשימוש למצבים כאלה. אורן לוי – פיתח את המוצרים ומשווק אותם לשוק מעצבי השיער הישראלי. המוצרים מגיעים באריזה נוחה לשימוש כל שיוכלו להיות מונחים על דלפק הקבלה במספרה והלקוחות יוכלו לקחת לעצמן זוג משקפונים או תיק טוק ולהשתמש בהם לפי הצורך.

מחיר המשקפונים תיק טוק לוקח בחשבון שאלה מוצרים חד פעמיים מתכלים. העלות הכרוכה בשימוש במוצרים אלה נמוכה בעוד הדימוי המקצועי של מעצבי השיער המשתמשים במוצרים אלו.

העלות הנמוכה למעצב השיער מתגמדת עוד יותר מול ההערכה של הלקוחות והדימוי המקצועי של מעצב השיער שמשתדרג כשהלקוחות מבחינים עד כמה מעצב השיער שלן מקפיד בפרטים קטנים שהם אלה ההופכים את חווית הביקור במספרה לחוויה אסתטית ברמה גבוהה במיוחד.

לקבלת מידע נוסף, תיאום פגישה עם סוכן או הזמנת המוצרים: 054-2074920



עמוד זה נצפה: 345 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור