חיפוש באינדקס עסקים

עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2007

עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים  – תסרוקת מעוצבת תהיה זו שאיתה הלקוחה מרגישה נינוחה ובטוחה בכל רגע. האופנה העדכנית מציבה אתגרים חדשים למעצבי השיער בכל העולם ומאפשרת מצד שני ליצור את העיצוב המושלם בכל מקרה בהתאם לטעם האישי ולסגנון הנבחר. המעצבים רובם ככולם בוחרים שימוש בטכניקות מתקדמות לעיצוב תוך שילוב של אביזרים וקישוטי שיער המורכבים על בסיס חומרים טבעי לחלוטין. המראה הסינטטי חלף והמראה הטבעי מועדף על כולם. לכל תסרוקת מבנה משלו ולכל עיצוב ישנה אמירה המבוססת על המראה הכולל שקשור גם לאיפור ולבגדים הנבחרים.
עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים - מיטש סולימנוב להייר קולג     עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים - מיטש סולימנוב להייר קולג     עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים - מיטש סולימנוב להייר קולג
 
עיצובי שיער ותסרוקות אקסטרה אוונגרדיים ישלטו באביב הקרוב. מראה שופע ומלא נפח תוך שימוש באביזרים היוצרים את מבנה האקסטרה אוואנגרד. מראה יוצא דופן ימשוך את מירב תשומת הלב ויצור התלהבות סביבך. לעיצובים אלה, ניתן בהחלט להוסיף שימוש בסרטי בד מעוצבים שייראו כחלק משלים של העיצוב הנבחר. במקרים בהם הבחירה היא תסרוקת גבוהה מהרגיל יש לבחור בתוספות שיער העשויות מחומרים טבעיים ולהימנע משימוש בחומרים המבוססים על רכיבים סינטטיים גם מהבחינה הבטיחותית.
 
קרדיט: עיצוב שיער-הייר קולג’ להיפרטיין; צילום-יח"צ 

 



עמוד זה נצפה: 469 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור