חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות ומראות שיער לכלות 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 מרץ 2010

 

    תסרוקות ומראות שיער לכלות 2010 - אבי מלכה
מראות שיער ותסרוקות לכלות שנראה בעונת החתונות של שנת 2010 מביאים עימם משב רוח רענן. עפ"י מעצב השיער ואמן התסרוקות אבי מלכה לשוורצקופף בניגוד לשנים קודמות בהם שלט עידן התלתלים והשיער הפזור האופנה הקרבה תהיה מושפעת מאופנת רחבת הריקודים ותתאפיין בתסרוקות אסופות, רכות ונשיות.
אם בעבר נהגנו לראות תסרוקות אסופות באירועים מיוחדים הרי שכיום השיער האסוף נכנס לכל נישה ומתאים לכל מראה.
עולם התסרוקות האסופות מציע מגוון נרחב של סגנונות בניהם: האסוף הקלאסי, פיסולים מיוחדים, תסרוקות אוונגרדיות וכמובן עיצובים חדשניים ויצירתיים עם נגיעות לניחוח העבר.
התסרוקות האסופות כוללות כאמור, מבחר גדול של סגנונות וניתנות להתאמה לפי מבנה הפנים כך שבמידה ורוצים לטשטש או להבליט איבר מסוים בפנים ניתן לעשות כן.
לתסרוקות האסופות ישנם מספר יתרונות בולטים כאשר העיקרית מבניהן היא בכך שהן עמידות ונוחות יותר בתנאים של לחות.
בנוסף ניתן להתחיל את הערב בתסרוקת אסופה ובסיום האירוע לפזר את השיער ובכך מקבלים 2 עיצובים שונים בערב אחד.
שוק האביזרים המשלימים מתפתח מאוד בשנים האחרונות וניתן להבחין שיותר מעצבים פונים לנישה זו.
אביזרי השיער הפכו להיות בשנים האחרונות חלק אינטגראלי מהמראה הסופי של התסרוקת.תסרוקות ומראות שיער לכלות 2010 - אבי מלכה ה"פרח" שהיה פופולארי בשנים האחרונות מפנה את מקומו לשלל של אביזרים משלימים בניהם: סיכות אופנתיות וגדולות יותר, הכתר חוזר בעיצוב שונה ועדין יותר, סיכות מיוחדות עם תוספות של נוצות ואבני יהלום מקבלים ביטוי חזק יותר מבעבר.

אנג’לה טטרו לשוורצקופף ממליצה: על כל כלה וכלה מומלץ לגשת לסלון או למעצב השיער כארבעה חודשים לפני האירוע וזאת על מנת שיוכל לאבחן את סוג השיער והטיפולים הדרושים מבעוד מועד.
נושא זה חשוב מאוד היות ואם השיער זקוק לשיקום לפני פעולה כימית כלשהי רצוי לזהות זאת מוקדם בכדי לא לגרום לנזק כפול.
במידה והשיער פגום, שבור, חסר ברק ונטול גמישות מומלץ להזין אותו באמפולות ומסכות עשירות תמצית שעוות צמח החלבלוב וויטמין E. טיפול במוצרים אלה מחדשים את המלט הבין תאי.

לדברי אבי מלכה לשוורצקופף: במקרה של קשקשים מומלץ להתחיל לטפל בתופעה כחודש וחצי לפני האירוע. חומץ טבעי או מיץ תפוחים מסייעים מאוד במקרה של קשקשים, מומלץ למרוח היטב על הקרקפת, להשאיר 10 דקות ולחזור על הפעולה 3-4 פעמים בשבוע.
כחודש לפני המועד מומלץ להוסיף לשמפו או למרכך כף שמן גזר טבעי, שמן הגזר מכיל כמות תסרוקות ומראות שיער לכלות 2010 - אנג’לה טטרו.גדולה של ויטמין A שעוזר בבניית רקמות חדשות ומחזק את שורשי השיער החלש.
שמן זית ידוע בסגולות הריפוי ייחודיות ורבות. גם בתחום השיער שמן הזית מעניק לשיער ברק וחיוניות ולכן פעם בשבוע כשבועיים לפני החתונה מומלץ למרוח על השיער שמן זית, להשרות כשעה ולשטוף היטב.
חשוב לשים לב לא למרוח את השמן על הקרקפת אלא על השיער בלבד ולשטוף את השיער היטב בכדי לא להקנות לו מראה שומני.

עוד מוסיף יורם רחמונוב המדריך הראשי של שוורצקופף כשבוע לפני האירוע מומלץ לבצע את פעולת הצבע, גוונים, גזירת קצוות שרופים בכדי שהשיער יספיק לקלוט את הגוון הרצוי והמתאים ליום האירוע.
כיומיים שלושה לפני האירוע מומלץ לא להזין את השיער בחומרים שומניים עם לחות וחשוב לשמור על שיער נקי (לא למרוח קרמי לחות, סרומים וג’לים).
קיימת חשיבות רבה לניקיון השיער במראה הסופי של התסרוקת.
מומלץ לתכנן את לוח הזמנים ביום הגדול ולקחת מקדם זמן של כשעתיים כי לעיתים השהייה בסלון עלולה להאריך מעבר לתכנון ורצוי לבצע תיאום זמנים בין הספר למאפרת וזאת על מנת לחסוך זמן.

תמונות באדיבות: אבי מלכה לשוורצקופף, אנג’לה טטרו לשוורצקופף.



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור