חיפוש באינדקס עסקים

קארין גל – כנס מקצועי באילת

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 מאי 2011

קארין גל - כנס מקצועי באילת - גבי ויינשטייןבסוף השבוע הגיעו מאה חמישים מעצבי השיער מרמת הגולן ועד אילת מהמובילים בענף, לכנס השנתי של חברת קארין גל במלון המהודר מרידיאן באילת, הכנס שנמשך משישי ועד ראשון הכניס משב של יופי רענן באילת וקידם את התיירות בעיר הדרומית.

חברת קארין גל – חברה בלגית ותיקה (מעל 70 שנה) הפועלת בארץ מתחילת שנות ה-80 ומציעה ללקוחותיה בישראל סדרת מוצרים שפותחו מתוך התאמה מרבית לאקלים, למים ולשיער הישראלי בסדרה ששמה BOTEA, מוצרים בוטניים המכילים תמציות צמחים ייחודיות. המוצרים כולם פותחו בסיוע חתן פרס נובל ד"ר פאולינג.

קארין גל הצליחו לשלב אווירת חופשה יוקרתית ומפנקת, אך גדושה בהדרכות והשתלמויות מקצועיות, שמטרתם למידה מקצועית באווירה נעימה על ידי מיטב אנשי המקצוע של קארין גל ובראשם המנהל המקצועי של קארין גל גבי ויינשטיין ואומני השיער OrenOrKobi המשמשים כפרזנטורים של המותג העולמי CHI מיוסטון טקסס, שבארה"ב.

חברת קארין גל הינה המשווקת והיבואנית הבלעדית של מוצרי חברת  CHI בישראל, אשר מוצריה נמכרים ביותר ממאה ועשר מדינות ברחבי הגלובוס ומתאפיינים בשלושה אלמנטים עיקריים: משי טבעי המהווה מרכיב מרכזי בכל מוצרי החברה, כל מוצרי החברה הינם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים חומרים מזיקים כאמוניה ופורמלין. מוצרי ההחלקה מבוססים על משי טהור וטכנולוגית יונים שליליים ופותחה בשילוב על מדעני סוכנות החלל האמריקאית.

קארין גל - כנס מקצועי באילת - אבי Mמעצב השיער אבי M מתל אביב הציג תסרוקות ערב וכלות, אייל מור מירושלים הדגים את תספורות ותסרוקות לקיץ 2011 ובנוסף זכו מעצבי השיער לשמוע הרצאה מקצועית כיצד לנהל ולשווק את העסק.

מעצבי השיער נחשפו לטכניקות והטכנולוגיות החדשות בתחום השיער, נחשפו להדגמה של החלקת המשי של חברת CHI ונהנו מהפריה הדדית של אנשי המקצוע אשר יצר גיבוש חברתי, הנאה, והכרות אישית. מוסיקה טובה, אוכל משובח, מצב רוח מרומם והיפות האילתיות שליוו את האירוע, שלוש מעצבות שיער אילתיות אף זכו למייקאובר בנוסח תספורת חדשה.

מעצב השיער אבי מנשה מתל אביב: "כיף גדול, נפלה בחלקי ההזדמנות להשתתף בכנס"  מעצבת השיער רימה ספדי ממג’דל שמס: "אירוע חובה לכל מעצבי השיער באשר הם, החופשה באילת יחד עם ההשתלמות המקצועית תרמו לי לרעיונות שאותם אקדם במספרה שלי בנוסף הקשרים החברתיים שיצרתי בטוח יועילו לי בהמשך" רימה אשר שמה חצה את גבולות ישראל גם מעצבת שמלות כלה, ונחשבת למובילה בתחומה גם בירדן סוריה ולבנון.

גד מנור הבעלים של החברה: "אנחנו כבר מתכוננים לכנס CHI בקנקון שבמקסיקו, מיס תבל הבטיחה את הגעתה היות וחברת CHI העולמית נותנת החסות בתחרות".

קארין גל - כנס מקצועי באילת

קארין גל - כנס מקצועי באילת - ORENORKOBI

קארין גל - כנס מקצועי באילת

קארין גל - כנס מקצועי באילת

קארין גל - כנס מקצועי באילת

קארין גל - כנס מקצועי באילת
קארין גל – כנס מקצועי באילת



עמוד זה נצפה: 478 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור