חיפוש באינדקס עסקים

תוספות שיער בחיבור קראטין

פורסם מאת: בתאריך: 29 אוקטובר 2012

 תוספות שיער בחיבור קראטין - דניאל סנטרתוספות שיער הן כבר לא רק שגעון חולף של סלבריטאיות וכוכבניות. נשים מכל הגילאים התחילו להשתמש בתוספות שיער על מנת להדגיש את יפי השיער שלהן.

נשים כבר לא מתמודדות עם שיער דליל, או קצר, הן פשוט עוברות לתוספות שיער ונהנות ממראה שיער מלא ועשיר, או ארוך וגולש בדיוק כמו שרצו.חיבור תוספות השיער הוא העניין בכתבה זו. שיטות שונות הומצאו לחיבור תוספות השיער.

אם מדובר בתוספת שיער זמנית העניין פשוט. התוספות מגיעות על קליפסים ומתחברות בקליק לשיער הטבעי.

אבל מה עם תוספות השיער הקבועות?
מעצבי שיער רבים מציעים הדבקה של תוספות השיער לשיער הטבעי בדבק קר (דבק 3 שניות שקונים שבכל חנות של חומרי בניין). שיטה זו נחותה ומעידה על חוסר מקצועיות מוחלט. הדבק מגיע נוזלי, והספרים המשתמשים בו כדי להדביק את תוספות השיער משתמשים בכיסוי גומי על מנת לא לגרום נזק לידיהם, אז מה קורה עם הנזק הנגרם לשיערך?!

במספרת דניאל סנטר בחיפה מתנגדים להדבקת שיער בכל תוקף: "הדבק שובר את השיער" – מסבירים לנו – "הדבק מחבר בין השיער הטבעי שצומח על הראש לבין תוספות השיער בצורה כזו שהוא מכביד ומושך את השיער. כל יחידת שיער צריכה להיות במשקל של בין 1 גרם לגרם וחצי. למרות שמותר ואפשר להבריש את השיער עם תוספות השיער, בהברשה של שיער שיש בו תוספות שיער מודבקות השיער נקרע. אז מה שקורה שבמקום להעשיר את השיער הטבעי, למלא את הדלילות וליהנות משיער מרשים ונפלא, האישה מאבדת את השיער הטבעי שלה בגלל תוספות השיער"

אז מה לעשות? איך עדיף לחבר תוספות שיער?
"חיבור קראטין הוא הפתרון האידאלי (יש לציין שהקראטין חייב להיות ממתוצרת איטלקית או גרמנית ולא קראטין המיוצר בסין. ולמה? קראטין שמגיע מאירופה עשוי משומן וחלבון, וקראטין המגיע מסין עשוי מדבקים וסיליקונים המזיקים לשיער בזמן הפירוק). הקראטין הוא חומר טבעי, זה החומר ממנו עשויות השערות כך שכשמחברים תוספות שיער לשיער הטבעי באמצעות החומר הטבעי הזה, הקארטין הופך להיות חלק משיער עצמו. השיער מקבל את הקראטין באופן טבעי ומתמזג איתו בקלות. מה שהופך את סידור השיער שיש בו תוספות לקל ונוח יותר".

הקראטין המשמש לחיבור תוספות השיער עומד היטב בחום ומאפשר שימוש בפן או מחליק שיער קרמי. החיבור גמיש ומתנועע עם השיער תוך כדי הברשה מה שמונע קריעה של השיער. כמות החומר הנדרשת על מנת להדק את התוספת למקומה היא מזערית ובלתי נראית לחלוטין ועמידה בחום של פן ומים בזמן חפיפות. התוספות לא מעמיסות משקל על השיער וכך הוא נשמר לאורך זמן.

השיטות האחרות מסוכנות לשיער שלך, חיבור תוספות שיער בקראטין הוא דרך בטוחה לשמור על בריאות שיערך הטבעי וליהנות ממראה שיער מלא, ארוך, גולש ועשיר. בדניאל סנטר – המומחים בתחום הארכות שיער ותוספות שיער לא מסכנים את בריאות שיערך. כדאי!



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור