חיפוש באינדקס עסקים

סמינר עיצוב שיער בהולנד – CHI

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 נובמבר 2010

 

סמינר עיצוב שיער בהולנד - CHI100 מעצבי שיער מרחבי אירופה מתוכם 20 מישראל, השתתפו לאחרונה בסמינר הדרכה מדהים של המותג הבינ"ל CHI, שהתקיים בהולנד.

המשתתפים חוו 3 ימים של הצגה מקצועית בינ"ל מרתקת עם מובילי הפרזנטורים של CHI, בה נחשפו למהפכה בתחום הצבע, שיצרה סדרת הצבעים ללא אמוניה של המותג CHI.

גבי ויינשטיין, המנהל המקצועי, של חברת קארין גל, נציגת CHI בישראל: "בסמינר נחשפנו לשיטות כימיה ולשילובים שיצרו גוונים מדהימים, פסים וצבעים שלא פגשנו בעבר. מעצבי השיער ההולנדים, שהובילו את הסמינר יצרו החלקות, תספורות ותסרוקות ברמה שאינה מוכרת למעצב השיער הישראלי. גם האורחים האיטלקים והפולנים הביעו השתאות למראות ולצבעים החדשים שנחשפו בסמינר".

לאור ההצלחה הגדולה מתכננת קארין גל להוציא משלחת נוספת בסוף פברואר.

סמינר עיצוב שיער בהולנד - CHIהסמינר התקיים בסטודיו המפואר של CHI, הממוקם באזור אמסטרדם. על-פי מיטב המסורת של בעלי המותג, זכו מעצבי השיער שהשתתפו בסמינר לאירוח מדהים, שכלל לינה בבתי המלון המפוארים ביותר באמסטרדם, ארוחות פאר במסעדות יוקרה ועוד.

המותג CHI מפותח ומיוצר בארה"ב והפך שם למותג המוביל בתחום המקצועי. הוא נחשב לפורץ דרך בפיתוח צבעי שיער ללא אמוניה והחלקת שיער על בסיס משי ללא אמוניה ופורמלין.

מוצרי המותג משווקים בהצלחה בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. בישראל החל המותג לפעול לפני מספר חודשים באמצעות חברת קארין גל, מהחברות הותיקות בארץ בשוק השיער המקצועי. בשלב הראשון השיקה קארין גל את החלקת המשי CHI ללא אמוניה ופורמלין.

בימים אלה נערכת החברה להשקת צבעי השיער ללא אמוניה. בין לבין השיקה החברה את סרום הסילק ת’ראפי, שהפך להצלחה היסטרית.

סמינר עיצוב שיער בהולנד - CHI
סמינר עיצוב שיער בהולנד – CHI



עמוד זה נצפה: 470 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור