חיפוש באינדקס עסקים

שתלי פוליאוריתן להגדלת חזה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 ספטמבר 2011

שתלי הסילקון מסוג פוליאוריתן עשויים מחומר המפחית במידה ניכרת את אחד הסיבוכים בניתוח הגדלת החזה שהוא היווצרות קופסית, מצב של התקשות השד סביב השתל כתוצאה מהיווצרות ריקמת חיבור קשה סביב השתל

שתל פוליאוריתן להגדלת חזהבעשור האחרון חלה עלייה דרמטית בכמות ניתוחי החזה בישראל. לפי נתוני האגודה לכירורגיה פלסטית, הגדלת החזה מהווה כ-50% מכלל הניתוחים אותם נשים נוהגות לבצע. בישראל נשים נוהגות לעשות
 כ-6000 הגדלות חזה בשנה. שתלי הפוליאוריתן אשר מקורם מברזיל, הינם פיתוח של חברת SILIMED , חברת השתלים מהותיקות בעולם הקיימת משנת 1974. השתלים נמכרים ב-80 מדינות בעולם למעט ארה"ב ומחקרים במשך 30 שנה מעידים על התוצאות הטובות ביותר בתחום ניתוחי החזה.

מכנס רופאים שנערך לאחרונה בשבדיה עולה כי השתלים המומלצים ביותר כיום בארץ ובעולם, בתחום פלסטיקת החזה הינם שתלי הפוליאוריתן. שתלי הסילקון מסוג פוליאוריתן עשויים מחומר המפחית במידה ניכרת את אחד הסיבוכים בניתוח הגדלת החזה שהוא היווצרות קופסית, מצב של התקשות השד סביב השתל כתוצאה מהיווצרות רקמת חיבור קשה סביב השתל.

שתל פוליאוריתן להגדלת חזהד"ר קליין, מבכירי המנתחים הפלסטיים, מסביר את יתרונותיו של שתל זה, המשמש בניתוח הפופולארי ביותר מבין כל הניתוחים הפלסטיים. לדבריו, שתל הפוליאוריתן עשוי ממעטפת סיליקון אלסטית בעלת עמידות כימית ומכאנית שהינה דקה, רכה ועטופה בקצף פוליאוריתן. השתל הינו בעל ערכים גבוהים של תפקוד מיטבי, שקיפות, גמישות גבוהה. ג’ל סיליקון בעיצוב ביולוגי שצורתו, צפיפותו ואחידותו הכללית פותחו להידמות לרקמה האנושית המקבילה.

יתרון זה של השתל, הוא בכך ששתל זה אינו נוטה לאבד את צורתו עם השנים, זאת מכיוון ששתלים אלו עשויים מסיליקון סמיך יותר שצורתו לא משתנה עם הזמן. מבין כל סוגי השתלים, שתל הפוליאוריתן מונע את מידת ההתכווצות הקופסית, מצב בו קיימת התקשות בשד סביב השתל  כתוצאה מהיווצרות רקמת חיבור קשה סביב השתל.

עוד מסביר ד"ר קליין כי: לא ניתן לחזות התפתחות קופסית או לבצע בדיקות מוקדמות לגילוייה. בזמן ההחלמה ממיקום השתלים הגוף יוצר שכבה של רקמת צלקת סביב השתל. עם הזמן, שכבה זו עשויה להתהדק או להתקשות, וליצור אי נוחות או שינוי בתחושה ובמראה השד. מראה השד יכול להשתנות למראה כדורי ולהרגיש קשה למגע. קופסית עשויה להיווצר זמן קצר אחרי הניתוח, או שנים לאחר מכן ובשל כך גדל  הסיכון להיווצרות קופסית עם הזמן.

אודות הניתוח באמצעות שתלי הפוליאוריתן:
הניתוח נמשך כחצי שעה ומתבצע לרוב בהרדמה מלאה. לאחר הניתוח המנותחת תולבש בחזיית ספורט. כשש שעות לאחר הניתוח ניתן להשתחרר מבית החולים, אך ישנה גם אפשרות להישאר לאשפוז לילה לפי בחירה. החתך הניתוחי מודבק בדבק ביולוגי וללא תפרים. אין צורך בהוצאת תפרים מאחר והם נמסים בעצמם. זמן ההחלמה הוא כשבוע ובסיומו תוזמן הלקוחה לביקורת. מומלץ בימים אלה להימנע מפעילות גופנית ולנוח. המנוחה חשובה מאוד לתהליך ההחלמה. מהיום השני ניתן לישון ללא חזייה ולאחר שבועיים אפשר גם ללכת "בלי".

עלות הניתוח: 25000-35000



עמוד זה נצפה: 569 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור