חיפוש באינדקס עסקים

טיפולי פנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 אוקטובר 2011

 

טיפולי פנים אצל קרנית מלמדאורח החיים שלנו משפיע על מראה פנינו. הלחץ והמתח היומיומיים, שגרת החיים העמוסה, הרצון והצורך להצטיין בכל תחומי החיים, להיות אמא לתפארת, אישה טובה ובעלת קריירה משגשגת, החשיפה למזהמים סביבתיים ולשמש הישראלית – כל אלה משפיעים לרעה על עור הפנים ומאיץ תהליכי הזדקנות בעור.

הרגלים אישיים נוספים כמו עישון, צריכת קפאין ואכילה בלתי מאוזנת משבשים עוד יותר את פעילות הגוף ומשפיעים על מראה עור הפנים. למזלנו קיימים טיפולי פנים המיועדים לעזור לעור להתגבר על התהליכים המזיקים ולחזור להיראות רענן, חלק ויפה.

קוסמטיקאית מקצועית, בעלת איכויות והקפדה בתהליכי העבודה יכולה לעשות פלאים לעורך. הדבר נכון במיוחד כשמדובר בקוסמטיקאית פרא רפואית בכירה . טיפולי פנים  הם תולדה של לימודים מקצועיים, הכשרה והסמכה לביצוע טיפולי פנים אשר לא כל קוסמטיקאית מציעה, שילוב של טכניקות עבודה מתקדמות ומכשור פרא רפואי חדשני.

לקוחות נהנות מהרמה הגבוהה ביותר של טיפולי פנים לכל סוגי העור ובעיות העור הנפוצות: כתמי עור, רפיון העור, התקמטות והזדקנות העור, אקנה ודלקות עור וכד’. טיפולי פנים יכולים להיות גורם להרחיק את סכין המנתחים מפנייך וידחה את מתיחת הפנים לעוד מספר שנים. זאת רק אם יבוצעו בידיים מקצועיות ומוסמכות. כך  לקוחות מרוצים ונהנים מכל החידושים והעדכונים בתחום טיפולי הפנים והגוף.



עמוד זה נצפה: 611 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור