חיפוש באינדקס עסקים

שרליז ת’רון עם שמן מרוקאי

פורסם מאת: בתאריך: 13 יוני 2012

שרליז ת’רון עם שמן מרוקאישרליז ת’ורן היפה המככבת בסרט שלגיה זהרה על השטיח האדום בטקס פרסי המוסיקה של MTV שנערך אתמול כשהיא לבושה בשמלה בצבע ארגמן של לאנבין, סנדלים של ג’ימי צ’ו ותכשיטים של קארטייה. שיערה שעוצב ע"י אנזו אגילרי, מעצב שיער הסלבריטאים, נראה זוהר, נינוח ובעל מראה טבעי וסקסי.

על מנת להבטיח שמראה שיערה של שרליז יראה זוהר וינוע בטבעיות השתמש אנזו אגילרי בשמן מרוקאי טיפולי לייט, קרם לחות ועיצוב, וספריי לעיצוב תסרוקות – חזק, מסדרת מוצרי Moroccanoil®.

חברת שמן מרוקאי מציעה פורמולות חדשניות, קלות לשימוש, ובעלות ביצועים גבוהים היוצרות מהפך בשיער ומתאימות לכל סוגיו. התוצאה המתקבלת היא שיער בריא, יפה, ובעל מראה טבעי.

חב’ Moroccanoil®, החברה החלוצה והמובילה בתחום מוצרי השיער על בסיס שמן, הפכה במהירות למותג טיפוח יוקרתי לשיער שאומץ על ידי ידוענים, סטייליסטים של תצוגות אופנה ונשים בכל העולם. איכות המרכבים בסדרת המוצרים היא לב ההצלחה שלנו. השימוש בהם אינו מכביד על השיער, הם לא מותירים משקעים דביקים, מתאימים לכל סוגי השיער ומציעים פתרונות לכל צרכיו. סדרת מוצרי Moroccanoil® מעניקה לשיער אחיזה אופטימלית ויוצרת תוצאות מדהימות. סדרת מוצרי Moroccanoil® היא סדרה מקצועית לעיצוב וטיפוח השיער ומשווקת דרך מספרות בלבד.

צילום: Jason Merritt @ Getty Images



עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור