חיפוש באינדקס עסקים

השחזת מספריים – שירות למעצבי שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אפריל 2011

השחזת מספריים - שירות למעצבי שיערהמספריים הן כלי העבודה החשוב והמרכזי של כל מעצב שיער. מספריים מקצועיות הן כלי חשוב אשר עולה בדרך כלל לא מעט כסף.

כל מעצב שיער יודע כמה עלו לו המספריים עימן הוא עובד ומכיר את ההרגשה כשהוא ניגש לבצע תספורת והמספריים לא מתפקדות ברמה הצפויה. מספריים חדות הן לא דבר שניתן להתפשר עליו בנושא עיצוב השיער ומעצבי שיער לא צריכים למהר ולרכוש מספריים חדשות בכל פעם שזוג אחד מתחיל לכהות.

המספריים קובעות במידה רבה את קצב העבודה של הספר, את דיוק הגזירה ואפילו את ההרגשה של הלקוח או הלקוחה בזמן שהשיער נגזר. שירותי השחזת מספריים למספרות מוצעים על ידי מספר גופים מסחריים המציעים בדרך כלל ציוד למספרות או ריהוט למספרות. גופים כמו חברת לובלינסקי הותיקה וחברות נוספות כמו מקס איכות אף מביאות את השירות עד המספרה.

בשורה התחתונה, השחזת מספריים היא הרבה פחות יקרה מרכישה של מספריים מקצועיות חדשות והכי חשוב, כל מעצב שיער מתרגל לעבוד עם זוג המספריים החביב עליו, המספריים שמרגישים נכון ביד, שמשקלם נוח, עיצוב המספריים מדויק.

מספריים חדשות ידרשו הסתגלות לעבודה איתן. מעצבי שיער מפתחים יחסי שותפות עם המספריים שלהם ולא פשוט להחליף שותף טוב. הפתרון הוא להשחיז את המספריים הקיימות והאהובות, לחסוך בעלויות ולהמשיך לגזור ולעצב שיער בהצלחה ובנעימים. פניה אל חברה המציעה השחזת מספריים למספרות תשלח אליך טכנאי שיבצע את העבודה במקום, או במקרים אחרים ייקח את המספריים בסיום יום עבודה ויחזיר לך אותן כשהן מושחזות היטב למחרת בבוקר. פשוט, קל נוח וחכם.



עמוד זה נצפה: 936 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור