חיפוש באינדקס עסקים

"פמינה" ו"ראש 1" יוצאים בשיתוף פעולה

פורסם מאת: בתאריך: 5 אוגוסט 2013

"פמינה" ו"ראש 1" יוצאים בשיתוף פעולה לרגל הגעת אמן ההיפ-הופ הבינלאומי Pitbull להופעה בארץ
"פמינה" ו"ראש 1" יוצאים בשיתוף פעולה נערות שירכשו פמינה Young Ocean וישתתפו בפעילות יוכלו לזכות בכרטיסים להופעה

"פמינה יאנג , תחליב הרחצה הנשי אישי, יוצא בשיתוף פעולה עם שבועון הנוער "ראש 1" לקראת הופעתו בארץ של זמר ההיפ-הופ הבינלאומי Pitbull שתתקיים ב-12.8.2013. במסגרת שיתוף הפעולה יחולקו לזוכות בפעילות המיוחדת כרטיסי מתנה להופעתו בגני-התערוכה בתל-אביב.
 
הפעילות תתקיים בעמודי הפייסבוק של ראש 1 ופמינה יאנג ("הכניסה לבנות בלבד") בחודש יולי. הבנות המשתתפות בפעילות יתחרו בתפיסת מקום באצטדיון וירטואלי בו הן יעצבו את אולם ההופעות לפי בחירתן וימלאו את המושבים הריקים בחבריהן בפייסבוק. חמש הבנות הראשונות שיצליחו למלא את האצטדיון יזכו בכרטיסים לעצמן ולשתי חברות נוספות.

אז מה עושים? רכשי תחליב רחצה נשי-אישי פמינה Young Ocean ושמרי את הקבלה, היכנסי לעמוד הפייסבוק של "ראש אחד" או לעמוד הפייסבוק של פמינה "הכניסה לבנות בלבד", השתתפי בתחרות ואולי את תהי זו שתזכה בכרטיסים להופעה החמה של העונה!

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט", מוסרת: "המותג פמינה אוהב לחדש ולהפתיע את לקוחותיו ולכן לקראת הקיץ, החלטנו לשתף פעולה עם האמן הבינלאומי המצליח Pitbull ולפנק את לקוחותינו בכרטיסים להופעה המדוברת של הקיץ".

תחליב "פמינה" Young Ocean עם רמת חומציות 3.5 pH, משמר את האיזון העדין ותורם לחיזוק ושיפור ההגנה הטבעית של האזור האינטימי. תחליב הרחצה מבוסס על פורמולה איכותית, חומצה לקטית ורכיבים טבעיים המופקים מחלב וכן חומרים להרגעת העור (אלנטואין). רחיצה יומיומית בפמינה Young Ocean מנקה בעדינות ומרעננת את האזור האינטימי.
 



עמוד זה נצפה: 463 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור