חיפוש באינדקס עסקים

צלוליט – תקיפת חברות הקוסמטיקה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוגוסט 2008

צלוליט – תקיפת חברות הקוסמטיקה

לצד המחטבים שאורזים כהלכה את האזור הבעייתי, חברות הקוסמטיקה יוצאות למתקפת נגד במרקם העור של הירכיים, השוקיים, המותניים והישבן – המותקף, ללא כל עוול בכפו, בצלוליטיס ובסימני מתיחה.
הצלוליטיס הואצלוליט – תקיפת חברות הקוסמטיקה קימוט הנגרם מהתעבות הדרגתית של דפנות תאי השומן תת-עוריים, הצוברים קולגן סיבי הלוכד בתוכו נוזלים ורעלים.

המרקם הגבשושי שנוצר על פני העור, מכונה "קליפת התפוז" והוא תוקף נשים בלבד, 90% מהן ליתר דיוק, רזות כמלאות, צעירות ומבוגרות.
הסיבות להופעתו רבות; החל מהפרת האיזון ההורמונאלי וכלה בגנטיקה, עליה במשקל, תזונה לא נכונה ועוד.

בעקבות הופעת ה’אורח’ הזה בחלק החיצוני של הירכיים, השוקיים, על המותניים ועל הישבן, פיתחו חברות קוסמטיקה רבות מוצרים לטיפול בצלוליט משום שהבעיה שכיחה וגורמת לתחושה לא נעימה הגוררת חוסר בטחון והסתגרות.
גם סימני המתיחה, בני הדודים של הצלוליטיס, אינם מתקבלים בברכה.

סימני המתיחה הם אותם פסים לבנים המופיעים בשיפולי הבטן ובצידי הירכיים והישבן, נשארים עמוק בשכבות העור ומסרבים להיעלם.
חלק מהגורמים להיווצרותם: השמנת יתר, גנטיקה, שימוש ממושך בקרמים המכילים קורטיזון, צמיחה מואצת אצל בני נוער וכמובן הריון. כמעט 90% מהנשים ההרות מפתחות סימני מתיחה, אם לא בהריון הראשון, אז בזה שאחריו.

צלוליט - תקיפת חברות הקוסמטיקה

אורלי עוז שמואל, מנהלת הדרכות בחברת קלרינס המתמחה באיפור וטיפוח עור הגוף, מסבירה כי מוצרי הטיפוח לאזור הישבן צריכים להתמקד בטיפול בצרכי האזור שהם: טיפול בצלוליט, טיפול בחוסר מוצקות, טיפול בסימני מתיחה וטיפול בפצעונים. "לחברת קלרינס מוצרים לטיפול באזור הישבן הבעייתי, אבל חשוב לציין שאנחנו לא מבטיחים ניסים, אלא תוצאות נראות לעין המוכחות בניסויים קפדניים.

כדי לקבל תוצאה מרבית, יש ליישם את משולש ההצלחה של קלרינס: שילוב מוצרי הטיפוח עם פעילות גופנית ותזונה נכונה". עוד מוסיפה אורלי עוז שמואל כי רצוי להימנע מלבישת בגדים צמודים מידי שהרי הם מאטים את זרימת הדם הגורמת בין היתר לעייפות ולצלוליט.

בצלוליט יש לטפל על ידי התעמלות, עיסויים ומוצרי טיפוח לגוף שנועדו לטפל בצלוליט – שלושתם יחדיו יעבדו על המרצה של האזור הדם ובכך יפזרו את תאי השומן ויסיעו בחילוף החומרים.

את ג’ל הצלוליט של קלרינס מומלץ למרוח באזורים הבעייתיים (שוקיים, ישבנים, מחניים, בטן וזרועות) לפני התעמלות. יש להימנע מחשיפה מרובה לשמש- הגורמת לרפיון העור, יש להימנע ממקלחות ואמבטיות חמות- הגורמות גם הן לרפיון וכמובן ש"דיאטת יו-יו", עלייה וירידה תכופה במשקל גורמת אף היא לסימני מתיחה ועל כן יש להקפיד גם בעניין זה.

בין המוצרים של חברת קלרינס ניתן למצוא:
צלוליט - תקיפת חברות הקוסמטיקהקרם גוף Total Body Lift המסייע בצמצום הצלוליט ואחוזי השומן ומעדן את תווי הגוף, כך שהוא פועל במקביל על שני שלבי היווצרות הצלוליט ומאט את התפתחות רקמת השומן.
בנוסף הקרם גם ממריץ את פעולת הליפוליזה, שחרור שומנים מוגבר, כך שעודפי השומן מתפזרים.

בניסוי שנערך נמצא כי אחרי 28 יום של שימוש תווי הגוף הצטמצמו ב- 38.2% וצמצום הצלוליט הגיע ל- 32%. אחרי חודש הצטמצם היקף הירכיים ב-3 ס"מ.
גרגירי פילינג Smoothing Body Scrub, המכינים את העור לספיגה אידיאלית של מוצרי הטיפוח שבשימוש לאחר מכן.
הגרגירים מסירים תאים מתים, כך שהעור הופך מוצק והצלוליטים מצטמצם, תוך הגברת התחדשות התאים.
הסרת תאים סדירה ועדינה, פעם או פעמיים בשבוע, תסייע לתהליך התחדשות העור ותגביר את מערכות ההגנה הטבעיות שלו תוך שיפור הזוהר והמוצקות.
Body Shaping Supplement – תמצית לעיצוב הגוף – ערבוב טיפות בודדות מהתמצית עם כל מוצר גוף מסייע לטיפול יעיל בהפחתת מראה צלוליט ומסייע בעיצוב קימורים עקשנים.



עמוד זה נצפה: 485 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור