חיפוש באינדקס עסקים

איב סאן לורן – הסוד לשינת היופי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 אוגוסט 2011

איב סאן לורן – הסוד לשינת היופי. צילום: יח"צ חו"לטופ סיקרט ביוטי סליפ מבית איב סאן לורן– הוא הסוד לשינת היופי. לכל הנשים המנהלות חיים מלאים ואינטנסיביים – פתרון היופי המושלם ללילות קצרים.
בבוקר – עור המרגיש נפלא, חלק יותר, קורן יותר, כמו אחרי שינת לילה טובה.
ביוטי סליפ מועשר בחומצה הילארונית להענקת לחות לעור ובתמצית פרח האדמונית להרגעת העור.

טופ סיקרט – מגוון מוצרים לטיפוח העור בעלי ביצועים גבוהים, השואבים את השראתם מסודות היופי הכמוסים של אמני האיפור. תנועות מקצועיות ופורמולות עתירות טכנולוגיה, מבטיחות תוצאות מיידות: עור קורן, המשתנה באופן ברור וגלוי לעין.

לילות שהשתיקה יפה להם…
למסיבות בנות, לנשים הרגילות לחיות בין טיסה לטיסה, לאמהות צעירות הזוכות לשנת לילה רצופה לעיתים רחוקות ועבור נשים עירוניות בעלות גוון עור דהוי ועמום, בעקבות מתח, זיהום אוויר, סיגריות ועוד, עבורן יצר איב סאן לורן את ביוטי סליפ וחשף את הזוהר, אפקט של עור מחודש וקורן. תמצית הביוטי סליפ נכללת בקולקציית טופ סיקרט, מתמקדת בחידוש העור בלילה, על מנת ל"להזריק" לו זוהר חדש ולהעניק אפקט של מילוי מחדש ומרקם חדש. כמו "פריימר" אמיתי, המיועד להתמודד עם לילות קצרים של שינה, ביוטי סליפ מזרז את יכולת ההתאוששות של עור מותש, כשהוא פועל במשך הלילה לחשוף את היופי עם היקיצה.
דבר ראשון בבוקר, העור נראה רענן, צלול, נינוח ורגוע יותר.  

תסמכי על שותף היופי החדש שלך…
התמצית ביוטי סליפ בעלת מרקם ג’ל קליל, משיי קריר, מחדשת ומרגיעה את האפידרמיס ומעניקה תחושה של התאוששות מלאה, כמו אחרי לילה של שינה טובה.
העור נראה מלא חיים ורך כמשי, מרגיש נפלא עם ההתעוררות בבוקר. גוון עור הפנים אחיד וקורן יותר, מרקם העור עדין יותר, מחודש יותר ומוכן לשלב האיפור.

יעילות של פעילות כפולה: פילינג ומילוי
ביוטי סליפ משלב פעולה של מיקרו פיליניג עדין עם הענקת לחות יעילה ומרגיעה. הטכנולוגיה הבלעדית Bright New Skin ואפקט של מיקרו פילינג, מסייעים בהמרצת חידוש התאים המתים ומעודדים את חידוש האפידרמיס וכך מעניקים מרקם חלק יותר לעור הפנים.
להענקת נוחות אופטימלית, ביוטי סליפ מועשר בחומצה היאולרונית המעניקה אפקט ממלא, "לוכדת מים", שומרת על הלחות ומעניקה רעננות חדשה ורכות. בנוסף, ביוטי סליפ מועשר בתמצית פרח האדמונית המרגיע ומעניק נוחות לעור.
ניתן להשיג ברשתות הפארם: סופר-פארם, משביר לצרכן, אפריל וניו-פארם



עמוד זה נצפה: 510 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור