חיפוש באינדקס עסקים

שמן טיפוח לשיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אפריל 2011

שמן טיפוח לשיער - קארין גל, סדרת בוטאה.כבר מזמן שאנו שומעים על שמנים כדרך לטפח את השיער ולשמור על מראה בריא ומגע משיי לשיער. העניין הוא שכל מעצב שיער ממליץ על שמן אחר. האחד אומר ששמן מרוקאי הוא הטוב ביותר, האחר אובלפיחה, השלישי שמן פשתן וכך הלאה. בואו נעצור לרגע ונבהיר מהו כל שמן, מה עושה כל אחד מהם על מנת שתוכלו להחליט בעצמכם איזה שמן לטיפוח השיער מתאים לכם ביותר.

שמן מרוקאי
השמן המרוקאי המקורי מופק מאגוז הארגן שצומח בהרי האטלס במרוקו. יש בו ריכוז גבוה במיוחד של נוגדי חמצון וחומצות שומן אומגה 6 ואומגה 9. השילוב בין חומרים פעילים אלה מבטיח חיזוק לשיער, הוספת לחות מניעת קשקשים וטיפול בקצוות מפוצלים.

שמן אובלפיחה
השמן ממקור רוסי ומופק במקור מגרגרי שיח האובלפיחה הצומח בסיביר ובהרי ההימלאיה. לשמן המקורי איכויות אנטי דלקתיות, תכולה גבוהה של ויטמינים כמו ויטמין E, ויטמין B ועוד. שמן האובלפיחה מרכך את השיער ומפחית רגישויות וגרד בקרקפת.

שמן פשתן
השמן מופק מזרעי פשתן ועשיר באופן טבעי באבץ שהוא מינרל אנטי דלקתי. השמן מסוגל לחדור דרך שכבת מעטפת השערה ולהזין את השיער לעומקו. השמן מצפה את השערה ומעניק לה ברק וגמישות במיוחד אחרי טיפולים כימיים כמו צביעה וגוונים לשיער, סלסול או החלקה.

שמן נבט חיטה
השמן מופק מזרעי נבט חיטה ועשיר מאוד בוויטמין E שהוא נוגד חמצון המגן על השיער מנזקים סביבתיים.שמן הפשתן מזין את השיער, מרגיע גירויים בעור הקרקפת ומגן על צבע השיער מפני דהייה.

חשוב לוודא כי רכשת שמן מקורי ופעיל ולכן מומלץ לקנות שמני הזנה וטיפול בשיער ממקורות מקצועיים מוכרים בלבד. בקרו לדוגמא באתר של חברת קארין גל המציעה מגוון גדול של שמנים טיפוליים ומאפשרת רכישה ישירה. אפשרות נוספת היא לבקש ממעצב השיער שלך את שמן ההזנה והטיפול בשיער שאת רוצה.



עמוד זה נצפה: 403 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור