חיפוש באינדקס עסקים

הארכות שיער – שיטת הדבקת שיער

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אוקטובר 2010

 

הארכות שיער - שיטת הדבקת שיער. אבי גונן מספרת ZAZAיש שתי דרכים ליהנות משיער ארוך, גולש ומתנפנף. האחת – לגדל את השיער, לטפח אותו, להבריש אותו והכי מעיק – לעבור את השלב בו בשיער לא קצר ולא ארוך אלא שלב ביניים בו השיער קופצני, מרדני ובלתי ניתן לסידור. השנייה – לעשות הארכת שיער. טיפול אחד ואת יוצאת עם שיער ארוך בדיוק כמו שרצית.

בעולם כולו כמו גם בארץ נפוץ נושא הארכת השיער שהפך כבר מזמן דרך מקובלת ליהנות משיער ארוך תוך יום. מעצבי שיער רבים מציעים הארכת שיער אך לא כולם מתמחים בנושא.

הטרנד החם והעכשווי בהארכות שיער הוא הדבקת שיער. מדובר בדבק המיועד להדבקת שיער, דבק המאושר לשימוש על שיער הראש ואינו מזיק לשיער או לקרקפת. תוספת השיער מודבקת אל השיער הקיים בצמוד לשורשי השיער ולא על הקרקפת.

הדבק עשוי מקראטין שהוא החומר ממנו עשויות השערות עצמן, כך שהוא אינו חומר זר לשערה והאיחוד בין השיער הטבעי לשיער התוספת מושלם. הדבקת השיער היא עבודה מורכבת הדורשת מקצועיות רבה ורק מעצב שיער שהוכשר לכך יוכל לעשות אותה במיומנות ותוצאות טובות. הטיפול נמשך מספר שעות ובסיומם יוצאת הלקוחה עם שיער ארוך הגולש בטבעיות על הכתפיים, שופע ומרשים.

גם נשים בעלות שיער דליל ונפול יכולות ליהנות מהדבקת שיער למילוי שיערן הדליל. תחום הארכת השיער עבר התפתחות עצומה בשנים האחרונות בעולם כולו וגם בארץ יש כיום יותר ויותר מעצבי שיער המציעים הארכת שיער למעוניינות. אם בעבר נשמע רעיון של הדבקת שיער לרעיון מופרך כיום הוא מיינסטרים בתחום עיצוב השיער. עדיין מומלץ לעבור הארכת שיער אצל מעצב שיער שהוכשר לנושא ובעל ניסיון והתמחות ספציפית.

הארכות שיער – שיטת הדבקת שיער.
באדיבות: מעצב השיער – אבי גונן מספרת ZAZA.



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור