חיפוש באינדקס עסקים

כבשו את במות אירופה – רשת האומנים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2010

 

כבשו את במות אירופה - רשת האומניםבתחרות אליפות אירופה למעצבי שיער שהתקיימה בסופיה בולגריה לפני מספר ימים נרשמה התרגשות מיוחדת של הקהל.

רשת האומנים, הכוללת 7 מעצבי שיער מובילים (ביניהם אופיר מכבוש ורובי כהן) בניהולו המקצועי של חזי יצחק, שכבר מספר שנים משתפים פעולה ומפיקים יחד מופעי שיער, נבחרו על ידי אסף קוסטין בחסות האינטרקויפור לייצג את ישראל במסגרת המופעים שמציגות המשלחות המשתתפות בתחרות.

המופע שהרימו מעצבי השיער של רשת האומנים היה בנושא "אופנה ישנה מול אופנה חדשה". המופע המרהיב כלל דוגמניות בתלבושות ויקטוריאניות של המאה הקודמת עם פאות ענק המאפיינות את התקופה שנדחקו הצידה על ידי 5 דוגמניות באופנת רחוב של המאה העשרים ואחת.

חמשת הדוגמניות הובלו לכיסאות עבודה כשארבע מהן עוברות סירוק ועיצוב לשיער ואחת במרכז הבמה, עוברת תספורת בגזירה אופנתית ועכשווית בידי אופיר מכבוש.

בסיום המופע, עם עליית כל הצוות המשתתף חזרה אל הבמה פרצה נגינה שירו של אייל גולן "מי שמאמין לא מפחד", נשלפו והונפו דגלי ישראל והקהל כולו יצא מגדרו.

הקהל נעמד על הרגליים ומחא כפיים בהתלהבות. תשואות רמות נשמעו בהיכל האינדיקה בו התקיים המופע, משך דקות ארוכות. זה היה שיא מרגש של האירוע כולו.

נקודה נוספת נזקפה לזכות הנבחרת הישראלית בתחרות אליפות אירופה לתסרוקות כשאנג’לה טטרו זכתה בה במקום השלישי והמכובד. אנג’לה ממשיכה שנה אחר שנה לייצג את ישראל בכבוד בתחרות, לחדש ולהפתיע. כל הכבוד.

כבשו את במות אירופה - רשת האומנים
כבשו את במות אירופה – רשת האומנים



עמוד זה נצפה: 372 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור