חיפוש באינדקס עסקים

להחליק את התלתלים – החלקה יפנית ברעננה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 מרץ 2011

להחליק את התלתלים - החלקה יפנית ברעננההחלום של שיער חלק שאת יכולה לנפנף בו מצד לצד, שאת יכולה להעביר בו את האצבעות ולהסיט אותו מן המצח, שאת יכולה לאסוף בנונשלנטיות בקוקייה ולדעת שהוא נופל על הקרקפת ברכות – גם את רוצה שיער כזה? זאת אומרת שיש לך שיער מתולתל. שיער בעל נפח ונוכחות מרדנית, קופצנית, בעל אופי משלו.

לא ששיער מתולתל הוא לא רצוי. במקרים רבים תלתלים הם שיעצבו לך מראה רך, נשי וימסגרו את הפנים בחינניות, אבל עובדה היא שנשים רבות בישראל חולמות על שיער חלק. לכן שיטות שונות להחלקת שיער כל כך פופולאריות בארץ, וניתן לציין במיוחד את שיטת ההחלקה היפנית.

החלקה יפנית מתאימה למגוון רחב במיוחד של סוגי שיער ומחליקה את השיער בטיפול עדין ולא אגרסיבי או מסוכן. החלקה יפנית יכולה להיות המפתח שלך להשגת החלום על שיער חלק רך מבריק ונעים למגע והוא יכול להיות גם המפתח שלך לחופש מן הפן, הדאגה המתמדת למראה השיער והצורך להתמודד עם עיצובו בחיי היומיום. פשוט – החליקי והמשיכי בעיסוקייך. מעצב שיער שיעשה עבורך החלקה יפנית אפשר למצוא בכל עיר וישוב, מה שחשוב הוא למצוא מעצב שיער מוסמך לביצוע החלקה יפנית ומיומן בביצוען כדי להבטיח שהתוצאה תהיה בדיוק כמו שחלמת – מדהימה.

לכבוד יום האישה הבינלאומי ולקראת האביב שבפתח אני מציע לך להיפגש לפגישת יעוץ לא מחייבת ולענות על כל שאלה בנושא ההחלקה היפנית והתאמתה לשיער שלך. אז כדאי להתקשר, לקבוע ולהגיע.

להחליק את התלתלים – החלקה יפנית ברעננה.
באדיבות: מעצב השיער



עמוד זה נצפה: 460 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור